2016年4月20日 星期三

影舉重

舉重好難影到有乜動感.但係我鐘意影未影過既項目.雖然係我唔太喜歡既伊館.


觀眾席都離選手頗遠,坐到第二行用135mm先啱啱夠長.其實影橫度選手又企真晒既話係會出界,不過我唔影企直晒的,因為企直一係未開始,一係舉完,表情經放鬆晒.呀…唔記得講,呢個項目係由企直,蹲下,再企直為之完成.有樣好弊係個評判坐到鬼咁正中,成日入鏡.


影咗一陣就轉項目,叫臥推舉,顧名思義係瞓喺度舉,問題喇,就算舉起相機都唔係好影到塊面.影影下我見有人走咗去後面擔凳在隔板頂伸出來影,我又走去影埋一份,係好啲,但其實都唔多夠高,搞到唔知點算好.


見到有人越走越埋,差唔到在工作人員旁邊用wide鏡影,梗係唔係執輸啦,我都有咁埋走咁埋,用50mm影下睇到側面的畫面.


又有新項目出場,舊鐡是放在地面的,睇怕都有挺舉或者抓舉睇喇呱?咦,原來企直就算架喇,唔緊要,影吓啲人既古怪表情,哈哈,鍚啖先.嗰舊鐡應該都幾重,運動員放低時地下會震一震的.


哈哈,我最鐘意睇到人辛苦,眼都變成一條線,靚女都變咗唔靚添 :P


終於都到男子組出場喇,我要睇挺舉,我要睇抓舉.不過………係冇架.整個比賽就係得呢三種,呢種叫做蹲舉,好啦,唯有集中影表情.Hi, super Mario.陳間唔知有冇草菇呢 :P


啲膚色好似偏紅咗喎,其實白平衡係冇改過架,我睇住運動員塊面由白瞬間即變紅,谷到成隻田雞咁 :P


哎呀,你做乜咁傷心呀?哈哈,架甩底多咗兩隻手成個千手觀音咁 :P

沒有留言:

張貼留言