2016年4月29日 星期五

尋找黑丸

我向來影蝴蝶都冇乜計劃,次次都係求其走去去開既地方碰碰運氣.所以約朋友去影蝶都淨係識得去鳳園,但世上有好多奇人異士,係可以知道邊個地方,有邊種蝶,幾時出現的.跟佢地就可以影某一個品種既目標蝶喇.今次既目標叫做黑丸…….
 

這個時期,黑丸會在烏蛟騰出沒,由於車好疏,我已經太耐冇去,點去都唔記得喇.好彩有人帶路.一去到已經好幸運見到佢,原來係指甲尾咁上下大既灰蝶.可惜佢一路冇停,最後仲飛走埋.只好等,同埋搵其他嘢影,呢種蜻蜓咁上下既原來叫做蟌.背景幾靚可惜背光,冇計,閃燈打下去,給眼睛留下一個光點.


呢隻蝶成日飛來飛去,不過大家都好似冇乜興趣,其實佢都唔錯吖,又大隻易影,位就唔多靚,地下之餘又背光,又侷住用閃燈,原本應該叭地背景先靚既,但地下濕濕地,都係蹲低影就算喇 :P


今次同平時唔同,一般日影既話我只會帶一支燈插機頂補補光就算,因為日頭啲昆蟲好高警覺性,搞飛燈十之八九整走佢,但仲有十份一機會係遇到唔走既,由於我知道黑丸係白色,好大機會黑底,所以為咗嗰十份一機會攞多支燈同埋燈架來.用喺黑丸度就仲未有機會,不過蚊就有一隻,佢啱啱停在暗位,連背景都係暗,啱晒,好似夜攝咁影佢,唯一唔同係唔駛用LED燈幫助搵佢同對焦.


等到頸都長,黑丸真係出來仲停定,嘩,全世界都圍晒埋去,雖然圍住隻蝶既圓周都有一定大小.但平行對翼既只有正面同背面兩個方向,其中一邊有嘢頂住,實際上係得一個位.變咗要排隊一人影吓.不過呢個位係正既,背景遠之餘有小小逆光.平衡咗白色既蝶身,唔駛變黑底.就都冇咁啱.我其實想再影大啲,但實在太驚整走佢.


隻蝶又在第二個位出現,呢個位就冇之前咁好喇,我擔心既黑底終於出現.我係好想好想攞支閃燈出來幫個背景補補光,但個位實在太窄,連人都企唔晒,再放燈架實在冇可能.陣間整走咗隻蝶就變大罪人,唯有硬幹啦.結果自然係暗底.加光都唔加得咁多.我自己平時實唔會等咁耐,有就有,冇就算,今次因為大家都咁堅持,連我都被帶動到有嘢影到.

沒有留言:

張貼留言