2017年8月4日 星期五

深圳動漫節

香港動漫展實在太多人喇.淨係排隊入場都要一個鐘,已經好耐冇去.只係想輕鬆宅一宅的話,對岸都有一個選擇.


近排係咁落雨,室內活動就唔會因為突然落雨要取消咁掃興.我最喜歡其實係呢類大呎吋展品,一來通常做得比較精細,二來夠大唔會有景深唔夠問題,可以盡情開大光圈影,但最最最唔好係通常下面係圍欄,影全身就會穿崩,所以架Batman電單車就要犠牲喇,得翻小小.


細件展品其實有好多都好靚,但近來影既興趣開始減退,始終有塊玻璃擋住係大殺風景,勁反光背景又雜,點影翻去都係會變垃圾,求其影啲紀錄吓就算.


來到影cosplayer一樣係好有問題,四處都係model但四處背景都花到慘不忍睹.睇翻以前啲相真係想剷晒佢.咦,有大會model喎,可以影翻張冇咁花既,原本想影正面,但係前面嗰堆毛筆會遮到面,唯有斜斜地.


又有好嘢,大會整咗個場景俾人影相,實在好過出面太多喇,就算個景幾唔靚,起碼背景都唔會係一個個黑黑既人頭.我喺度影咗頗多相.缺點就係裏面只容得下一個或一組model(唔會三唔識七走埋一齊影合照呱?),有某啲原因唔係好想影但佢又霸住好耐就會虛耗光陰.


所以出面既都係要影既,咁背景既問題又點算呢?我既方法就係........ 用地下做背景.唔太斜既話感覺上都可以,但係要做到背景上一個人都冇除非叫model瞓喺度,事實上呢張相背景上係有好多腳的.我要等到剛好冇腳黐到model先影,咁我就可以好容易在後制時執走啲腳.黐到就會難搞好多,所以model好奇怪,明明俾晒眼神你又唔影,唔望你又狂影,傻佬來的.

終於等到呢個白紙背景喇,我記得上次來都有人特登用兩支燈架set呢個背景,所以一路都留意住,可惜我得一條友攞唔到咁多嘢,否則我都想咁做,背景花既話點影都係垃圾,就算F1.0光圈都搞唔掂.啲cosplayer落重本做靚衫都係嘥晒,不過如果背景有啲顏色會好啲既.純白有啲似大背光背景過曝咁囉.

嘩,cosplayer大合照,個個都想影到呢張相,結果就係迫爆人,連側邊位都冇晒.但企到咁近實際上係影唔到的,除非用魚眼或者超廣角鏡.一來未必人人有,二來用到咁極端焦距都變晒形啦.主持人就呼籲,為咗大家都影到,影得靚,不如一齊後退三步.我最贊成,不過成世溜溜長,總會遇到幾個人渣.竟然有人襯住其他人退既時候就攝前面.鬧極都唔走,無頼到極點,算喇,人地地頭無謂搞事,就咁舉機過頭影張紀錄相,用24mm都搞成咁,爭到最前都唔知影啲乜.......

沒有留言:

張貼留言