2018年8月7日 星期二

動漫展攝影

已經冇去好耐喇.係就係好多嘢影,但多人之餘現場環境硬係好雜亂,影完啲相冇幾多張要得,今次要留意吓,太亂寧可唔影當睇吓展覽.預早一個鐘到都要排到上橋,室外都幾悶熱,侷一個鐘應該會中暑或者脫水.好彩條龍係一路有得郁,結果去到入咗裏面先停,有冷氣涼.期間有人搭的士去到門口,唔好意思,唔該行翻上橋慢慢搵龍尾.

 
終於入到場,襯住啲人未入齊叫做行得郁,繞場一圈搵啲影相位,可惜呢度已經開始爆人,而由於佢採用排隊入去睇方法,條龍又啱啱喺正Ironman旁邊,想影唔到人只有兩個方法,一係排隊到旁邊用wide鐘近低抄,一係用長鏡影半身,我就選咗後者,背景依然係雜,只可叫做冇人阻.
 
 
蜘蛛俠呢個位最想影,真人大小唔駛唔夠景深,好彩又冇人要影到此一遊,好順利就影咗,唯一唔好係側邊有啲欄桿,幸好呢個世界有PS.
 
 
叮噹有新戲上,好大個宣傳公仔,呢個同Ironman一樣,太多電話黨,只好影一忽.
 
 
大既影完去影吓細既,Ban Dai既高達其實真係正絶全場,種類多又靚,可惜啲場景係背對背,影出來亂到七彩,只好就就角度影一忽,冇乜場景既直情影唔到,嘥晒.
 
 
Transformer就最好,一個大場景,有背景,後面唔會見到人,放晒啲公仔落去,乜位影都唔會穿崩,高位仲有架直昇機,可惜太高,襯唔到啲機械人,如果高逹咁擺就正啦.
 
 
龍虎門同埋風雲啲公仔其實好靚,係第一次除咗漫畫同刀刀劍劍之外既真人模型.老祖宗萬毒心經出招同聶風腳搭火麒麟既模型真係勁靚.可惜又係開四面台,亂之餘又反晒光,終於都搞唔掂,又嘥咗.影翻個聶風頭好過冇.
 
 
咸疍超人有太空場景要影.
 
 
龍珠個場景都好大好靚,不過只得下半部啱影相,上半部又係開四面台,原本第一代七龍珠條龍好靚,又係穿崩累事.
 
 
我最喜愛的Batman,我係指電影,雖然係英雄電影,但Batman係常人,武器勁都係常規.唔似其他超能力英雄好似超人,神奇女俠咁,基本上係無敵,Batman要用比較多腦力去解決問題.
 
 
Marvel個場景又係好靚,不過我唔係太鐘意佢啲電影,唔同能力既角色越來越多,基本上好似Jo Jo奇妙冒險咁已經失咗控.尤其玩埋聯盟之後,好難塑做到同級數既敵人,基本上只係淨翻原子彈炸完都絲毫無損,郁吓隻手就可以爆地球嗰啲敵人.冇晒戲味.
 
年青的回憶哦,我只玩過家用機,我比較怪,係用E.Honda的,砌低過好多Ryu同Ken.呢個角式家用機未有,但係我好鐘意佢既場景,唯一唔好係啲透明支架,個公仔就算啦,連舊氣都有太礙眼,要P走佢,其實想P走埋個公仔既支架,不過搞唔掂.
 
 
動漫展入場票包埋一張唔知甚麼同人祭門票,諗住係影Cosplay位啦,因為動漫個場平時個位冇咗,點知只係賣嘢既,諗住收工啦,原來冇遠有個Cosplay區,仲係免費既,即係唔去動漫都可以來玩.照例人多到爆,事實上我都冇諗過會點影相,背景實係超花,專登睇吓貼牆位有冇機,等咗一陣終於有收獲,影唔到全身喇.可惜佢地打扮比較普通.
 
 
呢個位啲人支鏡幾乎掂到個model.我都試吓迫去最前面睇吓係點,結果zoom到24mm勉強影到全身,不過變咗大腳八.而且後面都係亂七八糟,算數,走翻出來在旁邊高抄一下.就啱手腳冇黐到嘢就影,翻去P走晒啲垃圾.

沒有留言:

張貼留言