2018年8月27日 星期一

十武器

武術比賽聽落好似Street fighter咁打餐死,事實上係唔會既,只有一個人耍套路,觀賞度同睇單人跳舞差唔多.而當中既太極拳更加係慢動作,悶死人.要避之則吉.我留意到每次都有所謂競賽組及傳統組,次次都影競賽組,今次我就試吓影傳統組.


事實上我係想影多啲關於兵器既項目.乜乜長拳,太極劍,太極刀都見慣見熟,希望有啲流星鎚,九節鞭睇吓就好喇,一出場又係劍,老實講佢耍得冇乜勁道,不過就頗多跳躍動作,啱晒我,就咁舞劍嗰啲我基本上唔影.


正,有雙短刀未影過,我又專吼佢跳起,不過佢跳得好hea,只係係咁意跳一跳,冇助跑,冇翻騰,仲要收埋雙刀,真係唔多滿意.


睇咗今日日程,呢個場成日都會係器械組,諗住黐實呢度唔郁架喇,呢個兵器超級奇怪,埋身戰應該好大殺傷力,不過……舞到好似太極咁,超慢動作,而且只係行來行去,擺吓架式咁.有啲似睇緊大戲,我唔係好識影.


嘩,青龍偃月刀,舞起來應該好有霸氣,但影起來就有啲難度,把刀好易變刀片位,搞到好似耍槍咁,最後唯有放棄一點動感,影呢個側Pose,睇晒成把刀.


板凳做武器,又唔方便攜帶,又係木做唔多夠硬淨,實用性成疑,不過就容易搵到,隨便納到就用,同執支鐡通差唔多,高手既話樹葉都係武器,舞起來可觀性都係麻麻,有啲論盡.


呢張其實係夾硬裁大,冇計佢喺隔離場,佢未出場前已先聲奪人,嗰堆鐡環一震,即刻全場目光去晒佢度,加上佢又鐘意大嗌,好有效果,原本我都想走過去影,但又驚冇咗依家個位,只好張就一吓.大家如果有睇過星爺既功夫應該會記得呢種武器.


到小朋友出場,以為都係玩玩吓冇乜睇頭,點知跌晒眼鏡,雙槍動作好流暢,而且好快,呢啲先係功夫嘛,打交點會鬥慢?拍晒手掌,不過分數都係同慢鏡嗰啲差唔多,可能只計動作準確度呱?


後生女又係超勁,睇得好開心,呢吓淩空坐低既一字馬睇見都流汗,不暪你說,我後生嗰陣其實都得架.不過依家就………人字馬就得.


又有古怪嘢,雙短鏢,後生仔表現就麻麻喇,硬係冇乜勁度.


最後到後生女既三節棍,又係超精彩,支棍咁論盡都一啲冇click,速度又快,不過分數又只係中中地,我硬係覺得啲評判唔計速度分,咁好唔公平,快比慢容易出錯好多喎.有啲似攝影比賽,往往冠軍嗰張都係矇既.咪話我陰謀論,始終呢類比賽都係老人家多,次次後生仔女贏晒睇怕會小好多人參加.不過啲獎太豬肉個比賽就冇乜代表性囉.

沒有留言:

張貼留言