2018年8月22日 星期三

再探西高山

西高山之前已經去過一次,但唔知係咪我支70-200mm跌過既關係,用佢影既昂船洲大橋連維港景硬係得對焦嗰度sharp,其他位置都矇矇地.朋友有腳患,唔可以太操勞,咁啱喇,去多次呢度啦,冇大上大落位,大部份係平地.


記得幾年前剛剛開始上山影景,好多時都係包場,就算碰到其他人都係來行山多,入黑前就走晒,不過今日呢度係滿座,而且好多都係來影相,觀景台自然爆人,連寫住前無去路既位都幾乎冇位,有啲人侷住去觀景台後面既山頭用我地做前景.正常位冇唯有危險啲走出小小舊大石度放腳啦,點知有位人兄竟然話我入鏡阻住佢.以西面來講,我喺你後面喎,就算魚眼都影我唔到啦?不過如果用魚眼45度咁影係可以同時影到我同太陽既.咁你想點?你上來排排企影啦.嘩,你地兩個人企咗向正西最開揚嗰兩個位跟住叫我排排企企你後面,咁你都好意思講得出既?無謂搞到嘈交,我再行前啲有個落山位雖然低啲都有位,就喺嗰度影,之前守規矩冇行出前無去路,原來呢度都有啲前景.呢個時候支鏡wide啲就好喇,要得天要唔到地,最後侷住水平線擺正中間.


之後就係等夜景啦,原本諗住專心一意影昂船洲大橋,Wide景我已經影過,但未用全片幅影過,決定快快手手影埋佢,雖然話快手啫,都要成分鐘一張,仲未計set機時間.稍為改變吓構圖要多小小天.


貪心無上限,影埋對面先,只係差一分鐘個天已經唔同咗色,上次來大煙霞,用多一分鐘都係值得.


真係趕到甩褲,今次仲要換鏡頭,黑媽媽真係論盡到爆,竟然將最複雜既一張相擺最後影,由於唔想啲船太矇,要開大光圈,加高小小ISO影一張,再收光圈用翻ISO 100影個景再夾埋,好彩之前日光日白我已經試啱咗焦距,要再換鏡肯定搞唔切.最後係三張夜景,三張都唔同色.

沒有留言:

張貼留言