2019年9月17日 星期二

三文治攝影法

跟朋友一起去夜攝,我用慣常的雙燈方法,點知朋友的反應係咁咪同朝早影一樣.夜晚要玩背光嘛.經佢咁樣講一講,我又有啲新啓發.其實我都喜歡玩背光,但夜晚如果背景燈用咗來做背光會變黑底,咁又唔係好鐘意,最有效既解決辦法當然就係加多一支燈啦.但係又要買多支燈同一個可以裝兩支燈既支架,錢固然係問題,重量先大鑊,好難先擺脫咗兩個引閃,唔係好想咁搞.我有另一個想法.......


去翻古家園近近地,有草蜢,就算乜都冇,草蜢點都有啲,試想法不用太高要求.用翻舊方法影一張先,陣間白果都可以靠佢.


之後就係將支燈放到草蜢背面側小小,我既想法係直情由得背光光線直入鏡頭.Fog鏡結果就唔駛黑底喇.果然可以睇到光源方向係光的,但燈位似乎有點低,上半部都係比較暗,而且好奇怪我以為太陽白平衡應該係白底,點知居然係偏藍,咁仲好有啲色.想再改角度隻草蜢一跳唔見咗.


好極有蜻蜓,超級定,點玩都得,今次更進取地閃燈幾乎放正背面.光線三文治式夾住隻蜻蜓,背景夠晒光,但fog得過咗啲,事後要加翻對比.


上次搵餐死既蜘蛛網竟然就在路邊,好彩有帶噴水樽,直噴之下隻蜘蛛嚇咗一驚,竟然自然整爛個網等我冇得影,好在旁邊仲有個細既,今次好小心向上噴再等啲水飄落個網度,隻蜘蛛仔依然都察覺到,走出走入.最後等佢停正中間先影.個網冇大蜘蛛個咁密,好過冇.


又見到好嘢,背景夠遠啱晒,我走去兩米外設置背景燈,翻來佢仲喺度,背景夠遠真係好奶油.原本諗住玩埋背光,不過原來已經好夜,下次先玩.
呢個時候又見到Blogger既升級魔咒,希望唔好又好似上次咁搞到一鑊泡 @@

22 則留言:

  1. 如果你唔講我唔知道原來這些相是晚上影的, 嘻!
    我很喜歡第二張照片 ~ 這張蜻蜓照有點迷蒙感覺,好正。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我唔鐘意黑底,所以千方百計搞光佢,那蜻蜓是意外效果,平時正光因透明的闗係翅膀多不明顯,逆光就見翻晒.

      刪除
  2. 回覆
    1. 到主頁左下角就會見到新版Blogger試用,遲啲就係強制,無論Yahoo定Blogger年代,每次升級都係一個災難,上次我幾乎無法再登入,最後都要冇咗個頭像.希望今次吉人天相 :P

      刪除
  3. Blogger既升級!升級添煩添亂,升唔升都罷啦!而家寫的博客少,睇的更少!不如畀個穩定寧靜空間我們仲好吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔搞好過搞,但成組人日日出糧係一定要做啲嘢交功課的,我最明白.

      刪除
  4. 最後一張的背景係綠色,好正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的鼓勵,我係用另一支閃燈在兩米外照亮背景的.

      刪除
  5. 島 Sir, 你的蛇蟲相片好靚啊!
    你也來看看我在7月15日影的[千橡樹城 - 四腳蛇]好嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的鼓勵,你影的四腳蛇也很好 :)

      刪除
  6. 一個人去收穫更豐富, 唔使照顧我等這般煩人哈哈~~
    頭尾二張綠底始終都係靚D, 你支燈都几勁, 放二米外咁遠都引到色咁靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,其實都係架,原本諗住多個人有人肉燈架唔駛用腳架set燈會快啲,點知因為人多又個個都唔係好熟次次影到隻嘢走咗都未搞掂.支燈其實唔係好勁,要放到兩米遠近住背景至夠力,不過無線電放好遠都一定引到,光引閃多數會失靈.

      刪除
  7. 攝影真有好多學問呢!
    Blog就越簡單方便易用最好不用花巧...

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢種交功課文化真係玩死人,一係唔好搞,要搞唔該試清試楚冇問題先好出街啦.

      刪除
  8. 影得昆蟲既神態好有動感,正

    回覆刪除