2019年9月5日 星期四

新角度影維港

見到網上有個位影維港好靚,成個銅鑼灣避風塘高角度入晒鏡,東區走廊成個彎要晒真係冇得頂,經朋友調查一翻之後知道係私人大厦天台,而且據說天台己封了,不過發現到附近一間酒店天台可以影到冇咁靚角度,但就可以上到去,咁都好過冇.


其實我估間酒店都係諗住只係開放俾住客,唔係三唔識七都歡迎的,不過一個半個佢又唔係好分到我係咪住客,酒店員工又都費事同你嘈咁就得米.真係超可惜,為安全起見酒店加咗個離牆邊頗遠既圍欄,令到取景角度同牆邊差好遠.早知就帶支高腳架來,依家伸到最高都仲係冇咗一大忽避風塘,想偷偷地爬入欄杆係唔得的,因為有個酒店員工長期把關,只好將就吓,真係得一個位最好,偏小小都差好遠,日落方向構圖好差,而且當天超大煙霞,日落時間前半小時太陽已消失了,只好靜待夜景,由於腳架升得超高,穏定性好差,又有啲風,快門長小小都矇,侷住開大光圈同高小小ISO,翻去想夾相都唔成功,因為郁咗,對唔到位,侷住用一張拉光暗就算.


另一邊唔係咁靚,不過一場來到都執翻張 :P

16 則留言:

  1. 回覆
    1. 確實係,不過到嗰陣有冇位又成問題 :P

      刪除
  2. 好正。
    PHILIP 兄,可透露相片的數據嗎?我影夜景都不堪入目。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呆子自道兄,我這張相因為腳架不穏,實際上設定不是太理想,設定是F8, 4s, ISO 200. 我平時會用ISO 100, F11, 20s 或更長快門時間,影夜景最重要係腳架,任何為了方便的手持方法效果都要有一定妥協.光暗,白平衡我都係自己決定,唔夠光就慢啲快門,紅咗,藍咗就改K數,將相機自動功能既出錯減到最小.

      刪除
  3. 夜幕低垂, 維港景色特別美。

    回覆刪除
  4. 維港之簾,好有神秘感!

    回覆刪除