2019年9月26日 星期四

便捷的景點

呢排出外總係好多交通問題,尤其係放假,梗係無端端又會邊度封咗冇車.原本諗住去東涌,結果係冇車啦,屈在屋企又好悶,原來我都冇去影過城門河條橋,咁就近近地去消磨吓時間.


景就冇乜,都係影條橋,遠又試吓,近又試吓,都係冇乜前景,就影橋加倒影吧.影完先發覺右上角有街燈既光入咗鏡,都幾得意由得佢.


一場來到,順便對面都影吓啦,個景更加唔掂,諗住收工,點知原來橋墩會着燈架,早知就等到着燈影多張夾上去啦,依家部機郁咗想影都冇得影喇.

17 則留言:

  1. 沙田城門河?果度我影過夜景,有燈好靚,我聽日去東涌行山,希望交通唔好受影響啦!

    回覆刪除
  2. 近來放假好多地方都吾去得,近近地有嘢影幾好,城門河影日落都吾錯架。

    回覆刪除
  3. 唉....班友仔每逢假日就搞事,以往都會睇吓佢哋搞邊度我就去第二度,而家佢哋話落地開花,區區都搞,我都唔知去邊度好....真係神憎鬼厭!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家好多時都突發,我試過同佢地同車,塞車去塞車翻咁就冇咗半日.

      刪除
  4. 我喜歡第二張,第一張太光。

    回覆刪除
  5. 城門河喱個景實在唔錯, 尤其無風果陣有個靚倒影就最靚

    回覆刪除
  6. 好熟悉的城門河畔,夜景現場好靚,好靜,常常令人陶醉!

    回覆刪除
  7. 雖然只得兩張相, 兩張各有特色。水中倒影美極!

    回覆刪除