2019年12月11日 星期三

觀景山影飛機

上次去完沙螺灣影飛機唔係好理想,一係太細架,一係影屁屁.諗住帶支長鏡再去影過,不過又無意中發現觀景山可能仲好,位置較前可以唔駛影後仲可以影到起飛.而且距離較近唔駛裁咁多.


距離算唔錯,不過好多雜草,實際可以影既位得幾個.先來張正正常常既高速快門,同地景都夾得幾豐富,起飛機頭向上感覺係比降落好.


跟住就係主菜搖拍.有兩條跑道,一條比較遠,就算用盡500mm都係比較細架,要裁頗多,而且用到500mm係超震.我今次帶咗腳架來,因起飛係向上,變咗要斜Pan.觀察咗幾次之後我將腳架個轉向頭Set翻差唔多斜角度,再鎖死波頭,諗住一搖就啱啱好,結果係唔多夾到,最後都係鬆咗個波頭純粹用轉盤輔助先搞掂.


好彩近嗰條跑道係比較近同埋大機多數飛呢條.500mm已經爆框咁滯,另一個問題又來,咁好陽光好難慢到快門.用到F16都仲有成1/80秒快門,架飛機又白色,後期好難救,最後夾硬用到F18再影爆小小先去到1/50秒.


用翻短小小冇咁難影,其實如果構圖上架飛機完全上晒天唔黐到地景,係可以P到地景拉得好勁但架機又好Sharp的,可能仲靚過真影,不過咁就冇意思啦,所以我張張都黐晒地景,貨真價實.

10 則留言:

  1. 第一張景深好闊,搞到架飛機同建築物痴埋一舊;其他三張背景化哂,造成主體同背景分離,好有立體感,正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實第一張景深最淺,因為係開大光圈用高速快門,飛機咁遠咁大架好難做到淺景深,其他三張背景化了係因為搖拍關係.

      刪除
    2. 原來如此,謝謝指教!搖拍好難搞呀,我經常都失敗.... :(

      刪除
    3. 係幾難搞架,我都影咗好多張先得幾張用得 :P

      刪除
  2. 勁,咁難影都影到咁靚。
    咁光,可以用減光鏡將快門慢D可以嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝鼓勵,可以用減光鏡呀,但要搵塊86mm都幾貴,又唔係成日影制唔過 :P

      刪除
  3. 我都試過影飛機,都唔容易。

    回覆刪除