2019年12月5日 星期四

沙灘飛盤攝影

好耐冇影過運動.個會散咗之後已經冇活動,近排好多公開活動又因為示威取消晒.呢個活動都係朋友話我知.可能愉景灣咁僻搞唔到呱?


飛盤之前體育節影過,話難又得,話易其實又好易.要影到飛盤在空中冇乜難度,由於飛盤係滑翔關係,飛得唔係咁快,看準運動員一起手掟就影九成都影到.但就太普通,冇乜競賽感覺.


要打破呢關係要影接飛盤.成個表情同動作都唔同,不過要估邊個會接,難度會高好多.


由於要追去接,有時仲會成個人剷沙.


又或者成個人跳起,咪走呀,我的寶貝飛盤.


當然爭奪畫面更加係重中之重,想同我爭,食沙啦.呢啲畫面唔係沙灘比賽係唔會有.


成個飛起都有.可惜唔係好影到正面.講開食沙,其實我應該都吸唔小.我有試過搵支135埋去影,實在頂唔順,就算依家用300都好大沙塵.長期玩應該個肺會有事.


飛起又影到正面,可惜旁邊嗰個冇咗一忽腳,諗咗好耐究竟出唔出相好,後一張係個已經插咗沙但有埋腳,最後都係鐘意呢張多啲.

16 則留言: