2020年8月20日 星期四

錯失火燒天

網上見到有人在龍翔道影到一張有大彎路車軌都幾靚,於是又走去搵吓資料,有個講遊車河既網站提到有個好似差唔多既位,咁就跟佢去啦.原來正正就係龍翔道觀景台高啲既豪宅出面,個畫面唔太似,應該來錯地方.


既來之,則安之,照影囉.日落冇耐突然火燒天,仲要係燒得好勁嗰隻,真黑仔,今日去影日落就好啦.上一次黑仔係去長洲,又係燒到FB炸版,不過我當時得支85mm.今日燒既程度係背住佢都有啲,我好小影咁多天,不過地景好似冇乜睇頭.


慨嘆過後就影夜景啦,前面就係馬路,影得太wide條馬路比例好誇張,最後zoom到35mm先好似正常翻小小.


用到70mm好似仲正常啲,都係麻麻,下次要搵啱位再影過.

16 則留言:

  1. 在龍翔道觀景台,睇到九龍好多景色,位置正呀!

    回覆刪除
  2. 第一張: 藍天黑雲襯托艷麗的紅霞,正! 第二張: 有天有地,遠處群山環繞,天上紅霞未散,靚景! 第三張:行車天橋上車輛一架接一架,可知香港是個繁忙的城市,遠處是海峽兩旁綿延的山嶺,佳景。
    Philip, 有空時請再到我的[百香果]網頁,我剛加了張圖片。

    回覆刪除
  3. 唔知點解最近島兄的新post不會有提示,過了幾天才見到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜會有提示架咩?我一路都係自己去搵Post睇,依家啲人做網頁設計成日為改而改,次次都好多Bug. @@

      刪除
  4. PHILIP 兄的每一作品,背後都好像在說一個故事。
    構圖功力好深厚,利害。

    回覆刪除
  5. 我果日都隨意影左一張,第二日先知原來係火燒雲.

    回覆刪除