2020年8月26日 星期三

郵輪碼頭航拍

之前我都一直想搵個高位影郵輪碼頭,魔鬼山係可以,但太遠而且角度麻麻,好似唔多突出到佢獨特既設計.


依家好喇,真係搵唔到位就航拍,雖然影像質素就差啲,勝在構圖自由度大.日落或者夜景光線夠氣氛,代價就係要就時間,原本觀塘碼頭就望到諗住一飛就到,要咁構圖原來都要飛好遠吓的.仲有唔係一味高就好.依家開始要飛低啲,近啲增加透視感.影完青衣發覺,航拍的話太陽入鏡冇乜好處,一來細sensor細寛容度唔夠,太陽位置只係死白一片,就算HDR由於冇得收光圈都唔會影到星芒效果,索性等太陽落晒先影仲好.


之後就係等夜景,當然要先回航換舊充飽既電,一舊電冇可能由日落等到夜景,飛出去既時候經過好多船的地方,順便影埋.


最後就係影埋郵輪碼頭啦,影夜景要講啲運氣,風細曝光時間去到兩秒都冇事,有風的話試過1/2杪都矇,尤其係近景,所以都要影多幾張搏有張中.


21 則留言:

  1. 個海係藍,配上黃色燈光下,色彩更豐富!

    回覆刪除
  2. 航拍,又有新的角度欣賞,謝謝分享。

    回覆刪除
  3. 郵輪碼頭宜家應該無咩人去吧?

    回覆刪除
  4. 日落黃昏好美。金色碼頭。高空航拍。謝謝分享

    回覆刪除
  5. 好奇怪,最近你的post冇咗提示!?你的發布日期是26/8,我今日才見到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 個發布日子係錯的,嗰個應該係草槁日子,Goggle的問題.

      刪除
    2. 咁都好啲,最怕唔知GOOGLE改咗啲乜嘢,整整吓又睇唔到。

      刪除
    3. 依家啲企業管理層好多都係為改而改,證實自己有嘢做 @@

      刪除
  6. 航拍居高臨下,景色一覽無遺,正!!!

    回覆刪除
  7. 只有航拍先見到咁靚碼頭。夜景好靚!

    回覆刪除
  8. 航拍原來這麼使得,夜景那幅最妙。

    回覆刪除
  9. 去年香港百萬行 何解多是黑衣人
    維園午聚未時發 沿途囗令號角心
    今日立法舊瓶新 三權自古本無分
    一黨專政圖窮現 妹仔宣旨代主臨

    回覆刪除