2020年8月13日 星期四

烏溪沙沙灘

網上見到人地在烏溪沙沙灘影到有啲似千島湖咁既效果,覺得都幾靚,人有我有,又去複制一翻,不過烏溪沙沙灘好大喎,邊個位先啱呢?去Goggle Map又唔係好搵到類似既相,咁應該都係較唔就腳既地方啦,於是就去咗比較遠既渡頭灣村嗰邊,好似唔多對路,搵極都搵唔到,已經係水退,食白果.


只好第二日再去翻近馬鞍山站嗰邊,其實我之前來講影人像,又真係唔多覺有個咁既位,唔通又白果?一路向渡頭灣村方向行,行到都見到渡頭灣村終於俾我搵到,個水氹似乎係有人特登砌出來,水退時啱啱困住咗啲水,日落時啱啱做到千島湖咁既效果.

一場來到影埋夜景,日落方向冇乜燈光,轉九十度影啲大厦,冇等到個天變晒藍,一來早啲走,二來冇晒光啲石頭會好黑.

17 則留言:

  1. 好美的照片,日落的韻咪都給你捕捉到,夕陽在黑色石頭襯托下,更加迷人。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. Stella, 我認識一位傷殘男性長者網友名 Pat 是住在烏溪沙的,某年我約網友在跑馬地茶聚他也來参加,可惜後期不見他上Google Blog. 唯有遙祝他身心康泰,生活無憂。

      刪除
  3. 只係日落有些失色, 水退都唔錯, 日落靚射去水氹都几靚。

    回覆刪除
  4. 之前有人在烏溪沙沙灘用可塊砌出心形圖案,聽講而家散哂。

    回覆刪除
  5. Philip,兩張相都甚美。我希望有機會到那裹一遊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 很高興你喜歡,希望你有機會一遊 ;-)

      刪除
  6. Nice photo!住咗馬鞍山咁多年都冇嚟過呢度……😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝鼓勵,我成日都去馬鞍山,但實際上都係第二次去 :P

      刪除