2020年9月13日 星期日

龍翔道大波板

經過龍翔道錯失火燒雲既慘事後,要去捕鑊影大波板車軌,今次我坐多兩個站巴士去到澤安村先落車,據我估計,拍攝地點應大約在澤安村後面,行行吓去咗一堆豪宅,但越行越唔對路,越高就越遠離目標,行翻轉頭.原來龍坪道有條好細既分义路可以去到龍翔道路邊.正正就係拍攝點.


呢條路有車入到來,只要行出鐡線網就可以影,另一個位置就係爬上公園鐡線網外圍,照計越高越好,不過又變咗俾下面遮咗最近既路面小小,而且會影到好大幅黑色既牆,最後都係決定下面位影,唔知點解冇乜車,就算夾相車軌都係比較疏落.


20 則留言:

  1. 冇乜車即個市道唔好卦。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 係有車既,不過夜晚光線暗,車又郁緊,結果只影到車頭及車尾燈劃出的光軌.

      刪除
  3. 我諗如果可以在更高角度影落去會更加似波板

    回覆刪除
  4. "大波板" 想象力夠豐富! 高速公路+天僑重疊重, 便知香港交通幾繁忙。
    Hong Kong Hong Kong I love Hong Kong.

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝wei-wei,可惜香港最近變差咗,希望唔好再差落去.

      刪除
    2. 要有信心 " 明天要更好 }。

      刪除
  5. 哈……你話似大波板
    夜攝有時都要撞啱架
    由其影車光軌要等好耐
    無計喇


    回覆刪除
    回覆
    1. 想像力豐富嘛.其實我都等咗一陣,不過等到光線都變晒色先冇等 :P

      刪除
    2. Philip, 從你和路霸仁兄的對話中才知你為拍攝相片殊不簡單, 你為取得好效, 不辭勞苦地等 等 等, 佩服!

      刪除
  6. 以前坐車常經過呢條道,但上下班時間經常塞車,宜家唔坐巴士囉!

    回覆刪除