2020年9月2日 星期三

東涌影蝶

想去影蝶但又唔想坐小巴或者的士,因為好似都好危險.結果傻傻地坐巴士入東涌,成個鐘頭車仲要行餐死.


行到公厠位,呢度我記得係影一點灰既位置,真係有好多喎.不過路邊人來人往,停定冇耐都未就得到位又俾人嚇走咗,搞咗一大輪都影唔到張四四正正既,算數入大草地影,有好多幻紫班,隻蝶好普通,不過我又係未影過一張四正既,佢地硬係停定咗都會轉來轉去,一見到啱焦平就要好快手影完.


見路上有隻都係黑媽媽既以為又係幻紫班,睇真啲個咀係尖既,好彩夠大隻又都算肯停,增加多一種收獲.


天氣極熱,水飲得七七八八,又係時間回程,經過石灘見到佢,要影呀,我之前影過不過係爛既,今次呢隻好完整.



16 則留言:

  1. 我也曾經在人來人往的路邊影蝶,撲嚟撲去,好似傻更更咁....:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 我發覺係影唔到既,未搵到好角度前隻蝶已被嚇走 @@

      刪除
  2. 我冇乜興趣影蝶,因為怕佢哋拍翼拍到我眼花花。

    回覆刪除
    回覆
    1. 拍緊翼既我都唔多影,因為對焦關係,要影到好細隻再裁大,滿足唔到我喜歡數毛既辟好 :P

      刪除
  3. 蝴蝶美麗但短促的影像讓你拍到了,又分享給我們欣賞,謝謝。

    回覆刪除
  4. 呢排公園都好易見到蝴蝶!

    回覆刪除
  5. Philip, 你的蝶兒已在9月8日飛到我的網裏。

    回覆刪除
  6. Philip, 我在網誌[...快一個月了 加州山火有增無減] 加了三張相片。

    回覆刪除