2020年9月20日 星期日

去夜攝

呢排又限聚,又落雨,宅到爆,夜攝冇咁多限制,解吓毒.


都冇乜期望,求其搵啲嘢玩吓疊景深.果然有蜻蜓,不過係背脊對住我,唔緊要,我就影你頸部結構.佢好細隻,影到1:1再開埋APS-C模式個頭都係得一半.原本可以加埋個1.4增距.不過咁會超難影.景深超淺要疊多好多張,而且穏定性好差,分分鐘會失敗.現在1:1好容易影咗4張就成個頭清晒.


草蜢應該實有既,有之餘居然係交尾,我太注意後面嗰隻個頭要清,結果只影咗三張,兩張係兩隻草蜢個頭,一張係前面嗰隻既大腳,欠咗交尾嗰度,好彩唔太矇,同後面隻腳矇咗.想再補佢地已經郁咗.


有蟲仔水珠,都要影頭中尾三張先掂.


草蜢食草,只影到一張佢就轉好古怪角度,冇辦法,個大脾矇咗.收獲咁小其實好大原因係早走咗,以往都影到11點,依家9點就走,年紀大唔想捱咁夜.


22 則留言:

  1. 哈,交尾咁都俾係影到,勁....(⌒o⌒)

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 哈哈,我最鐘意玩呢種,不過幾難影 :P

      刪除
  3. 放大咗嘅蟲仔都幾得意,唔太肉酸。

    回覆刪除
  4. "交尾嗰度"就算比你影得清都要打格仔啦,唔係點過電檢處嗰關呀!

    回覆刪除
  5. 好靚喎👍
    第一張似外星人喎❣
    外星人存在嗎 ❓ 我唔知道喎 ❗️
    google找吓 〖全球十大奇特昆虫动物外形似外星人毛毛虫-搜狐〗
    都幾得意, 睇吓都唔錯嘅(•‿•)

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的鼓勵及介紹.昆蟲放大後確是很多驚喜 :)

      刪除
  6. 真係好高清。
    明日中秋,節日快樂啊!

    回覆刪除
  7. 我見到昆蟲就怕怕, 不過你又影得幾可愛。

    回覆刪除