2020年12月4日 星期五

長洲西堤

聽說呢個都係一個影日落好地方,以往去長洲就只知道去北眺亭影東灣.有人話都影到日落,但我估要就啱季節,起碼我就影唔到.

水路都幾遠,去到中環仲要搭40分鐘船,碼頭附近好多漁船,呢度配理日落就一流,可惜佢並唔係日落方向.


去西堤的路並不遠,約15-20分鐘就到,途中見到個位都有一兩隻疏落既船,陣間搵唔到好位就翻來啦,結果去到盡頭係有座山頂住,日落會好高就遮住,無奈只可影正光相.


唯有走翻去之前冇乜船嗰個位,草草完成今日任務,仲可以趕到6點20分既船,可惜係慢船,只係比7點鐘既快船早20分鐘到中環.


20 則留言:

  1. 記得小時候到長洲坐到直航船都要成個鐘時間,如遇上個班船要在梅窩埋一埋岸,更要個幾鐘頭了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 慢船都要一個鐘,快船先可以縮短到40分鐘.

      刪除
  2. 係可以影到日落的,但季節不同落位也有別,我以前曾在這附近居住,經常看著太陽從對岸芝麻灣半島附近落下。還有一點,有小路走上碧濤軒附近,地勢略高。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,應該係季節關係,好多時見人影到日落,自己去到連太陽既尾巴都冇 @@

      刪除
  3. 長洲是否仍然好多遊人?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都多呀,已經係平日但成街都係人 @@

      刪除
  4. 謝謝分享!長洲是個美麗的地方。也有很多美食。近日goole話相片太多等等傳訉是什麼。我不大懂.請教。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又冇收過話相片太多等等....未知乜事.

      刪除
  5. 長洲行上山應該就會少D人!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係要去啲辛苦啲先能到既地方先可避開人群 :P

      刪除
  6. 哈,現在個個去晒離島玩,影相搵靚景都會周圍去嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係迫於無奈,冇得出外之餘所有活動都停晒,得翻山山水水唔會停 :P

      刪除
  7. 想起漁舟唱晚,為了影靚相比我哋欣賞,島兄四圍去,認真多謝,好嘢!

    回覆刪除
  8. 日落的確好靚
    為咗影張靚相,遊人多啲都要去,
    我都好耐冇咁長洲

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝鼓勵,我諗唔到去邊度所以遠小小都好啦 :P

      刪除
  9. 天色金黃的日落海面, 景色甚迷人。

    回覆刪除
  10. 近排你成日追住個蛋黃 ^_^

    回覆刪除