2020年12月10日 星期四

大埔海濱影白鷺

早排有去開釣魚的同事話我聽見到大埔舊碼頭有好多白鷺跟住啲船搵食,即係我上次特登搭船去深涌影嗰啲.近排爆得咁勁,呢度可以夾硬行去.人都安全啲.

地點是知道了,可是不會整天都有咁多白鷺呱?唔理咁多,三點左右去到,等咗大半個鐘都冇船,但大埔海濱公園嗰邊有人玩滑浪係有好多白鷺追,咁不如就過去影啦,翻屋企仲近啲.不過滑浪離岸頗遠.500mm都要裁頗多.

過咗四點小小,竟然真係有船埋碼頭,趕唔切食回頭草喇,遠影啦,太遠喇,搞唔掂,好彩佢停冇耐又駛出來,把握機會,都幾多白鷺.

跟住大船停咗海中心,冇晒白鷺,影吓細船都好.

之後仲有細船埋碼頭,用盡500mm再裁啦.

知道四點左右有船,搵多日3點45分來多次近影.噢,3點40分離遠已經見到有船埋碼頭,唔係呱?9秒9都係趕唔切.而且另外兩隻船已經迫咗喺度,仲開始落繩做連還船.諗住食白果之際,有隻船要改位移咗出來,又引來大批白鷺,今次超近,不單止唔駛裁,仲要200mm都爆晒框,搞到隻船鬼咁大隻.

影翻張淨係白鷺,嘩,我估幾乎成個大埔既白鷺都來晒咁滯.

白鷺梗係唔係來襯熱鬧啦,係因為船搞起的浪花引到啲魚浮晒上水面容易搵食,影張佢地捉魚先,不過得單隻好似同剛才既相有啲格格不入.

18 則留言:

  1. 嘩﹗你影到鷺鷺口中咬著魚又好清楚,掂呀﹗

    回覆刪除
  2. 真係好多喎,最尾張好犀利呀

    回覆刪除
  3. 我區無大诲和河流,但偶然會有形單隻影的白鷺到訪。
    看見你這篇成群結隊的白鷺莓面飛翔, 畫面甚壯觀呢! Philip, 我想把你影的白鷺搬到我的網誌內。

    回覆刪除
  4. 馬鞍山海傍都有,不過無呢度多!

    回覆刪除
  5. 嘩!真係好多白鷺喎....

    回覆刪除
  6. 嘩, 犀利呀, 咁多白鷺俾你影, 真開心啦!

    回覆刪除
  7. 見到都開心, 咁多白鷺起飛。

    回覆刪除