2020年12月15日 星期二

獅子山攝影

其實作為香港行山人,冇理由連獅子山都未去過,但網上睇到啲景唔係好靚,啲人又講到勁危險會搞出人命咁滯,所以一路都冇去,終於啲起心肝,最多危險就半途放棄啦.


係官方行山徑,路徑明顯又多數係樓梯,其實冇乜危險,政府啲嘢乜都戴咗頭盔先,不過就真係幾消耗體力,行極都行唔完咁.幾經辛苦終於來到獅子頭.可以望到獅尾有人坐在石邊影相.


跟住影個大景,跟在慈雲山影的角度差唔多,網上睇過飛鵝山既相原來都係差唔多.


另一面係好多樓,得過密字,好似冇乜美感.

27 則留言:

  1. 對於我來說,獅子山真係冇乜危險,除非係蓄意去犯險。年少時住在黃大仙,幾乎每隔一兩個星期就爬獅子山一次,那時候未有行山徑,我從獅子尾上到山脊再過獅子頭,然後落紅梅谷出沙田搭火車走人,那時候山路沒有欄杆及危險警告板,一切由自己判斷。不過,獅子頭一帶就真的要小心一點,因為那裡的懸崖是垂直落二三百米的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實啲人太誇張,每條行山徑都可以走出去跌死人,只要必經之路冇危險就得啦.

      刪除
    2. 在獅子山頭睇望夫石、落紅梅谷我試過, 那時我未到二十歲, 現今年近八十了! 此刻在網上重温舊日情, 樂哉! 樂哉!

      刪除
  2. 我不敢上獅頭,哈哈,冇信心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇問題的,冇乜危險,不過要有啲體能.

      刪除
  3. 我怕辛苦, 所以一直都無去成,你要行几耐呀?
    裡個方向有日落都几靚。

    回覆刪除
  4. 我有上過獅子山山頂,但不行去獅頭,行的路有明確指示吾危險,只是好多上落級,下雨天就吾好行啦,好容易滑倒﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 官方行山徑危險晒有個譜,只係行樓梯行餐死 :P

      刪除
  5. 咁又真係發生過好幾單意外喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係啲人偏離咗正式山徑,我去到獅子頭見有兩個女仔走出近懸崖邊打卡,仲問我係咪都要個位 @@

      刪除
  6. 我真係未上去過,屋企人成日話危險唔俾去。冬至快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬至快樂,我覺得好多山危險過佢,但就行得幾辛苦.

      刪除
  7. 獅子山望得多,但又真系未上過去 :P

    回覆刪除

  8. 冬至、聖誕、新年愉快

    回覆刪除
  9. 祝冬至快樂❗️ 預祝聖誕快樂!🎅 新年進步❗️

    回覆刪除
  10. 哈,個個山頭都有危險處,唯有小心點行唷!

    回覆刪除
    回覆
    1. 只要唔偏離官方山徑,應該冇乜危險.

      刪除
  11. [政府啲嘢乜都戴咗頭盔先]... 其實官方路線必定是以安全為首要, 有好多碎石 路滑 要少少攀爬 的路線,已視為有危險封了, 是被免生手人亂來出意外, 但事實就只要有人在網上攻略推介, 人們不知死活照跟, 結果經常出事, 幾乎每星期在行山群組都見到報告有直昇機出現盤旋搜索/救人

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,政府山徑一定係好安全,費事出事俾人話,多數意外都應該係自己行其他路.

      刪除
  12. 網上見過好似話在大帽山影返去獅子山, 影獅子山+城市背景, 好有特色, 佢影到個獅子山黑黑的剪影, 推光背後城景, 整到獅子山好凸出, 好似話距離比較遠,要長鏡影, 其實拍攝位我不知呢, hei hei~

    回覆刪除