2020年12月27日 星期日

失望馬場

 攞翻啲舊相發覺影跑馬影得唔係咁好,搵一個賽草地日子諗住再影過.順便試埋Pan啲馬.

一心一意諗住去天橋居高臨下的靚位,點知.......封咗,仲有食蕉守住,睇怕又係反修例運動的結果,冇計啦,只好下面企高小小再舉高部機影.基本上只有彎位跟之後一小段直路可以影到有腳.姿勢咁唔穏定玩唔到慢快門喇,只有好普通既高速涷結.

之後影埋個彎位,我見有人有攞梯來,不過唔高得幾多,我見冇乜好影,影咗兩場就收工.

16 則留言:

  1. 2021年

    祝願
    新年快樂
    身體健康
    一切順意

    回覆刪除
  2. 馬場唔俾入,你都影到,叻。

    回覆刪除
  3. 連跑馬都影埋,你是全能攝影師了,我想八卦吓:你有冇落注呢?

    回覆刪除
  4. 反修例運動的結果,我在中環法院走廊影相都不能,真正冇自由。

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家好多天橋都封晒鐡線網,啲食蕉係咪都話唔準影相,唔準進入,費事有事要追究佢.

      刪除
  5. 新年快樂,身體健康,繼續影多啲靚相。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你,新年快樂,百毒不侵,恭喜發財 :P

      刪除
  6. 新 年 快 樂! 新 的 一 年 開 開 心 心 :)
    照片是跑馬地馬場嗎? 許久前我到過沙田馬場一遊 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你,新年快樂,身體健康.照片是沙田馬場,跑馬地比較遠水路而且只跑星期三唔多啱時間.

      刪除
  7. 噢,這種高速動作進行中的照片也拍得這麼好,果然高手,入場影?食招也干涉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的鼓勵,現在疫情冇得入場,只可以場外影 :P

      刪除