2021年6月17日 星期四

影飛盤

有成兩年冇影運動,反應已經生晒锈.咁啱有教攝影朋友開活動,走去磨下刀先.


雖然大熱天時,但都要揀室外活動影,因為室內要戴口罩,影唔到運動員表情真係搵來搞,不過...呢位運動員玩咁高強度運動竟然都戴口罩,真係佩服佩服,唔單只我反應慢咗,支328好似都係,第一張總係唔中焦.到中嗰陣已經接實咗隻飛盤.

為咗增加翻自信,影啲距離遠啲既成功率高啲 :P

又遲了一步,已經接實咗.

要增加成功率,影掟出來嗰吓係最易,幾乎要幾多有幾多.


距離比較遠添,加多個瞓低咗既人豐富一下內容.希望來緊有多啲活動可以令技術純熟翻.


12 則留言:

  1. 是的,這兩年我也很少用相機影。
    你這些動態拍攝很不錯啊!

    回覆刪除
  2. Philip, 這輯相片很有動感, 我在鼓掌呀!

    回覆刪除
  3. 不能捕捉到最佳時間,就用一按多次曝光功能吧!我相信你部靚機一秒可拍十張八張。

    回覆刪除
    回覆
    1. 己經係用連拍,一張過我未咁有自信.其實最大問題係最靚嗰張唔中焦 :P

      刪除