2021年6月22日 星期二

安達臣石礦場

上次去飛鵝山望到呢度已經打算要來影日落,網上介紹可以經馬游塘或者炭山村其中一邊上,不過有提到炭山村有幾條狗,最好避免夜晚經過.咁就由馬游塘上啦,其實係遠咗.行行下,前面有工程,危險.照入,嘩,果然唔掂,長命斜地又林,用埋旁邊條繩借力幾經努力先上到.點知係另一個斜坡既開始,陳間夜媽媽要咁走唔係好掂,只好放棄.


搵另一日由炭山村上,入口確實有幾條狗,但冇乜點理我,搵到寫住大上托既入口照上就係喇.其實都有啲容易迷路,只好挷多幾條絲帶,最後認住邊個位出石礦場係好緊要,因為佢好似青欣山影青馬橋咁好多出入口會唔知去咗邊度的.為咗縮短走既時間,我只在最低層影就算,但原來都到行到好入先冇樹擋住,可能工地擺滿竹同有啲垃圾,啲蚊多到不得了,我用咗成半支蚊怕水噴向我四周先勉強頂得順.好不容易影完走人,去到村口最擔心既事冇發生到.可能啲狗瞓咗.其實行高幾層應該靚啲.不過都係咪搞.


18 則留言:

  1. 謝謝島耕作很勇敢的分享 🙏 靚靚日落景 👍
    航拍安達臣道石礦場上落山新路 https://youtu.be/tkBzjL1QSr4
    2018救救安達臣道地盤狗 https://youtu.be/clGvcpQzG5s

    回覆刪除
  2. 這張也不錯喎!總算是有收獲罷!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝鼓勵,總算去咗個未去過既地方 :)

      刪除
  3. Philip, 你勞苦功高影到石礦場與黃昏共舞, 影得好靚, 不過你常做獨行俠, 真是要小心山路及浮沙呀!

    回覆刪除
  4. 嘩﹗個地盤好大,過多幾年全變成高樓大廈,睇怕這個位只去一次就夠啦﹗我最怕狗又怕黑,都是睇你相我去左,謝謝分享﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知起緊乜,啲狗講到咁可怕,點知乜事都冇.

      刪除
  5. 你要小心,唔好再上啦,呢張已經好好。

    回覆刪除
  6. 勇氣可嘉, 不過風就好一般哈!~

    回覆刪除
  7. 嘩....勇猛,為咗藝術犧牲,好似韓仔求生實況劇情節,至緊要影得到靚相。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩,冇咁嚴重呱?我估就算有狗都係吠吓啫 :P

      刪除
  8. 以前我住過藍田,間中會跑步去到安達臣道石礦場及馬油塘,井欄樹一帶,但從未上過山上,只在附近經過,山上很危險的,以前開石礦爆石造成很多垂直的懸崖。哈哈!島兄,要頒發個金英勇勳章比你....:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實冇咁危險的,係有好多懸崖,但係旁邊全部有路,反而係上山既路唔係太明確,容易迷路.

      刪除
  9. 安達邨果度睇日落都唔錯,可望到獅子山。

    回覆刪除
    回覆
    1. 在天橋上拍嗎?唔駛上山都幾好喎.

      刪除