2021年8月12日 星期四

影輕鐵

輕鐵有乜好影?其實好多輕鐵車站都頗有特式,而佢比較短既車身令我想影一影佢既搖鏡.

藍地站有一個列車駛出隧道的畫面.原本打算地下用支長鏡影上去,但一來太遠,二來冇可能企正中間影,即使唔介意斜斜地,都會被側個牌擋咗一忽.結果要爬上欄杆,走到貼近個牌,彎腰申出去影.問題係唔係不停有車,要爬定上去等,影完真係腳仔軟.


跟住來到有斜路既建安站,要將條斜影到好斜要盡量用長焦距.諗住用300mm再加1.4X,斜係好斜,不過太爆,影到架車好大,其實可以走出馬路中心再增加距離,不過我係奉公守法既好市民,用翻300mm就算,可以影埋啲,雖然都係有點大,不過再減焦距就唔夠斜喇.


然後係玩搖鏡,經過Goggle Map估算,石排站可以有一定距離影到冇欄杆遮擋既位置,咁啱去到仲有條天橋可以對正水平,不過都係太近,用85mm只影到一忽,用50mm係得,但要勁準水平,側小小都變咗大細頭,最後放棄.


死心不息,搵條打馬路再試影成架車,影係影到,不過市區中心車速太慢,用到1/20秒都冇乜效果.


龍門居站天橋可以影到鳥瞰角度,搭四個站四蚊多啲其實都幾貴,因為真係一陣間就到,等咗一陣就影到三架車同時出現的畫面.


尾站就係去兆康站影夜晚.咁遠又係四個幾,都唔知啲車費係點計.未天黑落樓下食個飯先,市區影相有呢個好處.呢度有欄杆原本唔係幾好,但搖鏡之後矇咗又唔係好覺.諗住天橋唔驚撞到人車速應該快啲,結果都唔快得幾多,可能冇遠就係第二個站,都未加盡速又要減速,最後破極限用到1/15秒.不過另一個原因係好暗,街燈照唔到架車,肉眼睇幾乎係全黑.

17 則留言:

  1. 走出馬路中心影太危險嘞,唔好制。
    一般來說輕鐵行得較慢,我都冇諗過可以用搖鏡影出動感。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係良好市民,唔會咁做既,冇諗過輕鐵慢得咁交關,搖鏡好難搞.

      刪除
  2. 影相都幾辛苦,多謝分享高水準相片。

    回覆刪除
  3. 最尾個張好似玩具車﹗

    回覆刪除
  4. 生活的寫照,輕鐵離我很遠,謝謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella, 我每次返港都坐一次輕鐵去會老友。從港島坐地鐵到美孚站, 然後漫步到輕鐵站才出閘轉乘輕鐡, 作一天遊, 行程輕鬆又愉快。不過我未見過有上蓋的車站(圖一), 可能我無留意吧!

      刪除
    2. 輕鐡站夠密,都幾方便,圖一嗰個係隧道,在兩個站中間.

      刪除
  5. 街拍真係好難影,要等時機.

    回覆刪除
  6. 拍動感相片至為欣賞,為拍美照,也需顧住自己啲安全感。

    回覆刪除
  7. 駛四蚊幾就可以影到三架車同時出現的畫面都算係咁啦 哈哈哈

    回覆刪除
  8. 影得好靚啊,咁好心機個個站去搵位。輕鐵速度有啲慢,可能心急啲人坐到都會憫。😂😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的鼓勵,輕鐵真係好慢哦,同叮叮差唔多 :P

      刪除