2021年8月16日 星期一

公園影雀

朋友通知公園有靚位可以近距離影到相思,這個不得了,可以唔駛咁辛苦上山又有好嘢影冇理由唔去.

影相位係直接曬到,一路等肯定變人乾,侷住喱埋花槽,見到有相思先走出去.走來走去錯失頗多機會,等待時刻冇嘢做影吓麻雀仔.

係就係耐唔耐會有相思飛落來,不過全部都係去晒花中間,都唔好講背景雜唔雜,影到冇遮冇擋都已經有一定難度,搞咗成朝都冇收獲.食個晏翻來再影,好得多,太陽移咗位可以走出去等,終於等到相思肯出來,搞咗成日就真係得呢一刻有相,雖然有啲黑底.


之後就冇之後喇,旁邊有棵好靚大紫薇花,相思唔會去架喇,影吓其他雀既後尾枕就收工.


14 則留言:

  1. 相思雀又會咁難遇到嘅,好在都影到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔難遇到,但要冇嘢擋住又夠近就好難,特登走近佢又會飛走,影咗成日真係得一張 :P

      刪除
  2. 相思鳥飛得好快好難影﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,如果唔夠光快門一慢就好易矇 @@

      刪除
  3. 香港真的不少打雀英雄,勁。

    回覆刪除
  4. Philip, 我服咗你的耐性! 由朝等到下午! 好彩相思知你在苦等, 現身為你作一刻模特兒, 相片影得好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,謝謝你的鼓勵,影生態係要有耐性,好小一去到就即刻有得影.好彩都影到一張唔駛食白果 :P

      刪除
  5. 相思雀好活躍,好難影到!

    回覆刪除
  6. 相思咁細隻,又週身郁,冇支靚長火好難影到,只好單思了。

    回覆刪除
  7. 相思細細隻又活躍,想影到佢動態,都唔易呀!👍

    回覆刪除