2021年8月23日 星期一

三門仔另一景色

次次去三門仔影日落都係用嗰啲浮屋做前景,但佢地好深色,唔同大尾篤啲白色船仔好容易可以推翻光,我記得其實堤壩後面都有啲船仔,用來做前景唔知會唔會好啲呢?

走入村搵,一路都有嘢擋住,再入就變咗去馬屎洲既路,途中只發現近村入口,公厠對出比較開揚小小,但啲船離得頗遠,構圖好空虛.再行過啲,終於發現有一間住家旁邊的種花小空地可以靠近啲船,不過又好似太近,好逼咁,算喇唔再搵.太陽似乎太高就開始消失,冇乜日落氣氛添.

12 則留言:

  1. 在谷歌見三門仔都有d古蹟同行山路徑,香港話大唔大,話細又真係唔細,有好多地方都未聽過,多得你好介紹呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實行入啲可以去馬屎洲,是一個連島沙洲都頗有名的.

      刪除
  2. 三門仔好似經常都泊很船。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的,經常泊很多船,但有時離岸太遠用廣角鏡會影到好細粒.

      刪除
  3. 行入啲馬屎洲自然教育徑都唔錯

    回覆刪除
    回覆
    1. 馬屎洲好耐之前去過,不過冇留意係咪影到日落.

      刪除
  4. 日落光芒四射, 非常耀眼; 遠處白雲似座大雪山, 靚景可遇不可求, 正!

    回覆刪除
  5. 好耐無去呢度!搵日去行下先!

    回覆刪除