2021年10月21日 星期四

城門水塘排洪

連續兩個八號風球帶來大量雨水,大潭排洪已經影咗,係時機去影城門水塘.

城門水塘同其他水塘唔同,佢排洪係用一個大灟斗咁既設置,上次冇水來已經試過24mm係唔夠wide的.用盡都只可以啱啱影晒個灟斗.已經帶埋重型腳架諗住橫置中軸伸部相機出欄杆影,去到先知係妄想.好似影蝴蝶咁,成村人排晒隊,出腳架肯定俾人打.侷住手持,不過可以爬上鐵閘頂影,離灟斗遠小小,角度也較好.

之後就係換魚眼再影過,我沒有比24mm更wide既鏡,除咗魚眼先可以影埋個日落.之後夾硬拉翻直啲線同勁裁就搞掂.解像度會差啲都冇計喇.

18 則留言:

  1. 我在網上見人地影都是攀附在鐵網拍攝。

    回覆刪除
    回覆
    1. 要影到正中又夠高,呢個係好方法,航拍可以更高影,但影唔到日落.

      刪除
  2. 今次你終於影到了,恭喜你哈哈~~

    回覆刪除
  3. 第二張的構圖 靚 靚 靚 認真正 !

    回覆刪除
  4. 好靚!尤其是第二張加埋個日落景的構圖好好。我再貪心啲,如果個日落係咸蛋黃又或者滿天紅霞更絕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝鼓勵,日落既形態就要睇緣份喇,因為排洪最多得兩日.撞唔啱天色就冇計.

      刪除
  5. 排洪時刻讓你趕上了,還拍下沙龍,照片美得令人看暈了。

    回覆刪除
  6. 靚哦~ 靜、動態交替,相互協調

    回覆刪除
  7. 我剛剛也去了,封住不准行上閘口影啦,可能見太多人上去,太窄太危險了!

    回覆刪除