2021年10月15日 星期五

駁翼手術

上次去大澳一心影珍灰影得麻麻,反而最大收獲係影到珐灰交尾.

係影咗好多張,不過最鐘意都係影得最大隻同光線最平均嗰張,可惜....就咁睇好似冇乜問題,兩隻都清.

但一放大,就睇到左邊嗰隻塊翼係有啲矇,達唔到可以睇到一條條毛既程度,好在早有準備,影嗰陣己經專登影多張對焦翼尾清既相,諗住重施故技做景深堆疊.

點知一夾...錯晒位,似乎電腦係用咗條尾部份對準,但影相過程中對蝶應該郁咗.

由於我只係想要左面嗰隻既翼清翻,於是決定手動搞搞佢,先將預備疊上去嗰張改成50%透明,咁就可以人眼睇位,只要左面隻翼既花紋對正就可以,要留意用滑鼠或者鍵盤移係冇得轉角度的,只可上下左右移.要轉的話只可估角度轉咗先再搬埋去,唔啱位就要再轉過.好在都唔係想像中咁難.

之後用筆刷擦翻隻翼出來,再補補崩咗個小小就大功告成喇.

16 則留言:

  1. 島兄用的是哪個修圖軟件,photoshop是可以轉角度的,甚至可以任意旋轉、任意變形。

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲會有邊個丫,梗係Photoshop啦.單一張既時候係可以任意轉同變形,但變成圖層疊咗上去之後就變咗唔得,一轉就連下面嗰張都轉埋,可能係我唔識用.

      刪除
    2. 你試試在想旋轉的那一張,按【編輯】→【變形】→【旋轉】就可以只旋轉那一張,其他圖層不會旋轉。在變形功能下,你甚至可以縮細放大,甚至扭曲圖像,以配合下面的圖層。(我用的是CS6)

      刪除
  2. 你個修圖軟件好似好勁,不過,都要好有耐心先做到。

    回覆刪除
    回覆
    1. Photoshop應該都係業界龍頭,要講究真係可以好復雜,我係咁意搞吓好簡單既啫.

      刪除
  3. 我不會用Photoshop,所以我的照片很單調。

    回覆刪除
  4. Philip 用心修圖, 使人清楚見到雙蝶卿卿我我的時況。尾二的圖清晰地盡露雙蝶沈醉在交尾之樂。

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 我啲只係皮毛小知識,其實修圖技巧係千變萬化.

      刪除
  6. 圖三.四, 點解蝴蝶有三條觸鬚?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我打算用兩張唔同既相疊埋做修改,疊唔正所以會咁.

      刪除
  7. 影到佢哋交尾,已經唔易啦,叻叻 👍

    回覆刪除