2021年11月4日 星期四

淋坑山

這是個即興出發的好地方,雖說在天水圍,可山不高,路也不險,沒太多體力及技術的考慮.

很多分支路都可以上山,跟跟吓我都冇跟,只一味向山上行進,好快就到頂,不過原來橋喺另一面,唔緊要,行過去都好近.今天雲層比較低,看來是不會燒天了,竟然.....搞搞吓喺我頭先過來嗰邊燒.走過去恐怕趕唔切,就白白放棄咗.柳暗花明又一村,跟住到呢邊燒,雖然麻麻地,好彩冇趕過去又兩頭唔到岸.


影個近景睇清楚啲蠔排.實在應該帶航拍機來,角度會靚好多,不過懶,同埋日落低光影完都係爛,搵日好天朝早來算啦.陣間又手忙腳亂乜都影唔到.


最後影埋條橋,好可惜日落位置唔係好就到,只好影個普通夜景.路太多都唔記得咗邊條路上來,只係一味向下走,去到山腳變咗繞圈,好彩又俾我出到去.

10 則留言:

  1. 最近都好常燒天
    第二張影橋好靚。

    回覆刪除
  2. 好美的夜景,好奇怪的地名,淋坑山,有趣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的鼓勵,至於個名點解咁怪就不得而知 :)

      刪除
  3. 或者燒天都有地區性,我近來好少見有燒天,就連昨日上大東山,睇住個太陽沉下,好快就天黑,乜都冇得燒....:p

    回覆刪除
  4. 我愛黃昏, 不過最尾這張的倒影好靚! 好靚!

    回覆刪除