2021年11月29日 星期一

兩探龍鼓灘

我覺得去龍鼓灘係好遙遠的.去到屯門站都仲要搭四十分鐘巴士.仲慘過去大澳.朋友告知最近有堆花好靚,又對住日落方向,遠就遠啦.

果然係好遠.依家去屯門已經好過以前,去上水搭小巴還可以,但巴士真係要四十分鐘有多.好不容易去到,好彩有日落,加埋花都幾靚.走時朋友帶我到蝴蝶站搭輕鐡去石排輕鐡站,旁邊就係小巴站,可以避咗巴士繞路嗰段,起碼快半個鐘.後尾查清楚,原來另一號小巴可以直接去到蝴蝶站,連輕鐡都慳翻.

既然唔太遠,決定去多次上皇帝巖影日落加夜景.由沙灘上去只需廿分鐘.太陽比較偏側,配唔到成個大景,冇計,zoom近啲.

順便影埋個夜景,可以轉一轉構圖,影有煙窗嗰邊,村既燈光好暗,除非等到全黑先夠光,只好事後執執佢.

12 則留言:

  1. Philip, 我來也! 我最愛第三張的黃昏景。
    回憶60年初我跟假日行山友乘船經過龍鼓灘: 只見龍鼓灘是荒島, 島四週水流很急亦無碼頭設施。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝鼓勵,世界變得很快,何況幾十年前,很多地方已完全是兩個模樣.

      刪除
  2. 野花好靚喎,再襯埋個日落好正﹗

    回覆刪除
  3. 我跟攝影團去過龍鼓灘一次,可惜冇靚靚日落。
    花花襯日落,靚呀!

    回覆刪除
  4. 近左咁多, 以後多D入來啦哈哈~
    我見過人影車軌 加龍鼓灘夜景,方向也是日落方向, 要上到發電廠上面山上就影到。

    回覆刪除
  5. 有靚景,遠啲都值得嘅。很久以前我住港島東,轉咗幾轉先去到,仲遠過去深圳。龍鼓灘我最喜歡影水退時日落的反光。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁真係全港最遠水路.日落反光梗係靚.

      刪除