2021年11月18日 星期四

又入坑

最近部機個Mon開始神神地,初初以前用完反Mon冇壓翻緊,大力一按多咗一忽藍色,好在只係畫面邊緣.有點擔心佢就快出事,而Sony終於推出咗可以用到石器時代扭螺絲對焦鏡既轉接環.就決定去搵定部後繼機.

個接環得兩部機可以支援,最貴既A1唔駛諗,即係侷揀A7 R4,想買嗰陣又出咗部A7 R4A,只係個Mon靚咗就貴一千蚊,猶豫咗幾個星期,個價跌到只差300,咁就A7 R4A啦.

為咗用得翻舊鏡,要無端端多舊嘢,都幾樣衰.接下來就係試吓係咪真係用得翻晒啲鏡,結果.....有三支用唔到.180mm微距,200-500mm直情彈出唔支援警告,乜都郁唔到.200-500就算喇,反正唔係用咁多,微距就慘喇,仲諗住新機多像素好裁啲.而家變咗舊機一定唔可以死,因為無反係冇出過180mm微距的,俾錢都冇得買.仲有支Sigma 50mm對焦古古怪怪,移來移去最後都係唔中,要用只可以手動對焦.原本諗住對焦點闊咗可以開盡F1.4用,依家又冇行.最得益就係支300mm F2.8同埋支24-70mm,終於可以用到外圍對焦點.唔知係咪我全部都係舊鏡,我發覺個全畫面眼部對焦唔係太可靠,時中時唔中,都係要縮細對焦範圍先準.

諗住買部機就算唔花咁多錢,點知條快門線又改咗接頭設計,仲要貴到死,山寨貨都要二百幾.依家侷住影微距就一定要帶舊機,影人仲煩,要帶兩部機.因為舊機要唔好咁操勞,否則佢壞咗就冇得影微距.

16 則留言:

  1. 咁咪好慘,用唔番啲舊鏡,萬一部舊機真係壽終正寢,啲鏡頭就要報廢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,所以依家舊機要鍚住用.可以用新機影既就用新機 @@

      刪除
  2. 我最近在星際賣咗NikonD7000與騰龍18-200,得回$800,我騰龍18-200是買二手,我是小學生級,用相機簡單為主,現在祇有NikonD500及騰龍18-300,一機一鏡走天涯,相機與鏡頭都很多學問,自己玩不起。

    回覆刪除
    回覆
    1. 平有平玩,貴有貴玩,都一樣影到相,冇問題既 ;-)

      刪除
  3. 嘩!就係專登改個插頭,令到你唔買都唔得,都唔係價錢嘅問題,係實在太唔環保,所以手機決定,全部統一所有插頭都係啱。

    回覆刪除
    回覆
    1. 手機其實都會係咁,屋企啲Androids义電慢慢變廢物,新出的全部係C頭 @@

      刪除
  4. 終於都換新機了,哈哈, 180都几常用喔, 你影生態, 仲要帶二部機, 嗯, 有些煩喔, 重新買曬D新鏡啦哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,終於都要入坑,180冇新鏡買哦,要等副廠出先有機會.

      刪除
  5. 在我們那個年代,冇身家唔敢玩相機,所以一直我冇跳落火坑,Philip 你係專家,工欲善其事 ,必先利其器,需要喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前玩影相真係勁貴,現在都可以好平.

      刪除
  6. 哈哈, 又有新玩具, 可慢慢玩啦,我二哥由細已玩影相,真係要使好多錢在相機中! o(^▽^)o

    回覆刪除
  7. 聽音樂嚟講,Sony始終都係我心目中嘅number one,影相我就唔識……🧐

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都係用開Sony買到成堆鏡,冇得轉,不過到咗今時今日,個個系統都唔會差好遠既.

      刪除