2022年9月1日 星期四

利安後山

之前自己去搵,山就搵唔到,只係在長命樓梯附近同埋遠啲既公園度影吓,直至上次企嶺下碰到有人話下午去跟住佢地去先搵到.其實我之前都見到有條山路,不過行行吓唔對路行翻轉頭.雖然上山入口唔係我搵到嗰條路,但都係會行行吓覺得唔對路嗰種.


終於來到山頂,原來好細地方吓,人多啲都冇位企.陰暗地方有幾隻小豹律津蝶,呢種蝶頗大隻同成日見但係好難影,專喱埋暗位仲要係開翼,吓吓要高角度接近真唔容易,不斷追逐下終於等到佢高位合翼,雖然背光都叫做影到.唔攞閃燈喇.陣間錯過咗就冇喇.


目標蝶要下午先會出現,等待期間只好見乜影乜,呢隻弄蝶連交尾都影過,單隻就盡量影大隻啲,欣賞吓佢啲毛.


又有隻唔知乜蝶,睇真啲我好似其實未影過.


目標蝶卒之下午二時半出咗來,聽講係早咗,之前係三點,可惜我都未見到佢已經走咗,之後一直都冇出過來.好彩都有隻綠灰出現,可惜背景比較花,影咗先陣間睇吓會唔會有第二個位靚啲,為咗要影到佢腹部嗰執毛,唔顧得焦平要斜小小,幸好最後夾三張都夠景深.之後就冇之後喇,飛走咗.



8 則留言:

  1. 我第一次見識此綠灰蝶,謝謝分享。

    回覆刪除
  2. 最尾嗰隻綠灰蝶好靚噃,比較少見呢隻顏色嘅蝴蝶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻係小見,而且好小咁綠,多數都係老到變黃.可惜背景唔靚.

      刪除
  3. 點解蝴蝶的衣裳如此漂亮呢?

    回覆刪除