2024年8月29日 星期四

慢快門影花式單車

之前影過都幾悶,冇乜速度感純粹影姿勢,而花式好多都係相同,今次要試吓慢快門增加啲可觀性.

首先係單人組,就咁坐喺度嗰啲唔影喇,先影倒立既,由於要顧及平衡,車速都好慢,為咗增加效果,我將快門下降到1/30秒,影起來又唔係好難影.

雖然坐喺度,但我見啲手矇得幾好睇.

之後到最難搞既四人組,啲車穿來穿去好難有重點,原本睇中一個動作係一個人做中心,另外三個人繞住佢轉,好可惜嗰吓動作唔郁個人係背住我.最後只有這個排排坐動作比較好啲.


最後係雙人賽,難度好高,都唔記得咗上面個人係點上到去.另外四人組清唔晒四個人好似有啲理所當然,兩人組有一個唔清總係有啲怪.我事後都剷咗好多得一個人清既.


最後影埋反轉再反轉.

12 則留言:

  1. 花式單車表演好精彩啊 ! 男生難度比女生更高, 犀利 ! 我諗你影相嗰時真係要手快眼快 , 慢少少就錯過了 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁比賽都有幾個鐘既,錯過咗可以等下一回合 :P

      刪除
  2. 花式單車好似坃雜技,睇相已經覺得好精彩,現場可能更覺得目不暇給。

    回覆刪除
  3. 呢類照片,手眼協調都很重要,Philip兄拿捏不錯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的鼓勵,是真的,相機只幫到小小.

      刪除
  4. Wow, amazing photos! What these people are doing with these bikes! They are so talented!

    回覆刪除
  5. I don't know what to admire more! Your photography skills or the talented people in the photos! Wow, I'm impressed!

    回覆刪除