2017年2月13日 星期一

鳳園提早開工

天氣依然很冷,我個人習慣係唔會去影蝴蝶,昆蟲等題材的.多得識了班影蝶發燒友,經常出發又貼出收獲,知道原來都有得影,又有人搞,咁就去吓.


我住得近,好早就到咗,可惜係冇乜用,硬係好似搵唔到嘢影,只係見慣見熟,已經影過好多次既品種.終於都要等到朋友到達,等佢搵到呢隻稀有品種我先開齋,而事實上我跟本唔知係稀有,俾我見到既話會以為係普通斑蝶,可能會唔影添. 想像唔到咁冷天氣竟然有十幾人來咗,結果又係成班人圍住影,角度麻麻,冇所謂啦,好過乜都冇.

蝴蝶其實係有既,出乎意料數量其實唔小,只係見慣見熟,大家冇乜意願按快門,橫掂冇嘢影我又玩下.


呢隻common弄平時真係冇人理啦,我影得幾影居然搞到幾乎排隊咁滯.


接下來就係今日主角蚜灰蝶,由於佢既波點花紋,大家都叫佢做小鳳姐,比手指尾指甲仲要細小小,而且飛起來唔容易見到啲波點,但啲人又分到架喎.真該死,停極啲位都鬼咁高,如果得我一個我就會放棄唔怕架喇,這時就明白點解人地次次有收獲,自己就成日槓龜.竟然有人諗到搬張長凳過來企高影.仲要唔夠高再企上凳背,搵人扶住影.成件事好危險但又好熱血.最後當然又係演變成排長龍.咁既姿勢實在好震,輪咗幾轉先終於有張叫做sharp.但其實咁企都仲未夠高.就唔到平行隻蝶.落住微兩又有小小風,不得不開大光圈,上半部既花紋化晒.

沒有留言:

張貼留言