2017年2月23日 星期四

宅一宅去C3動漫

係冇咁大型咁多嘢睇,但係唔駛排隊,陣容都算OK啦,太迫真係頂唔順.


都算落本架,門口咁大個鐡甲萬能俠.最唔好係嗰個圍欄啦,破壞晒成個畫面.原本仲有架1:1戰車架,但睇見貼實佢既圍欄已經冇晒胃口,影完都刪走咗.


有啲模型要買好貴,尤其呢啲聲稱係首辦既灰樣,有錢都未必買得到.不過影相既話就係免費,同圍欄一樣咁乞人憎就係啲玻璃.反光到死,好難補光,只好用高iso加慢快門拚了.


高達係一定要影啦,發光的背景增加了一點太空的感覺,而且唔駛驚背景暗,可以盡情收光圈再用閃燈補光.


發光高達係唔可以補光喇.否則會變咗普通高達,成日話啲小朋友玩具低B,絶招就只係發吓光,出吓聲.其實宅男玩具咪又係一樣 XD


宅男有三單,單眼,單車,單身.我只有一樣,看來都唔係好宅,但係影女仔呢樣好宅既嘢我係幾熱衷.坦白講,除咗唔駛錢影個夠之外,呢啲超雜亂環境影出來既相都係好垃圾吓,背景花到頭暈,我盡量想用支50mm開大光圈整矇佢,但APS-C用50mm真係有難度,個個都鬥wide,走去用50mm既後果就係會俾人遮住,我千方百計走去旁邊冇咁多人既地方,係咁用閃燈閃,終於model都肯望吓我呢面,圓了用50mm影的心願 :P


可能大會都知大家有拍照要求,整咗個櫻花場景去滿足大家.但係太花喇.至多係F4效果,唔得糖水.咁點都好過人山人海做背景既.

沒有留言:

張貼留言