2017年2月28日 星期二

影剷沙

初初影棒球就只係留意擊球手,投手同捕手.啲相都幾千篇一律,就係球員有動作而個波在空中,坦白講都幾悶,有次朋友講起棒球好難影,唔係呱?三種球員都係企定定,對定焦都仲得.個波唔啱位咪試多幾次囉.原來佢係講緊影剷壘.依家已經唔興影嗰三種相架喇,只係冇得影剷壘既時候順便影來充吓數.我又要試吓咁影先得......


真係頗難的.最難就係唔係成日會剷.時間充足既話就咁跑壘,甚至行都得,咁就冇乜好影.諗住影剷壘令我多留意咗比賽流程.通常一壘係唔多會剷的.啱啱打中個波對方好小機會可以短時間接到.慢慢走過去就得,就算個波打得好遠諗住搶埋二壘都係到二疊先剷.可以放心影老式三種相.有收獲,呢個係三壘,不過唔係好夠剷.


今次有飛沙喇呱.又係三壘.點解我會知?因為全場得兩個位俾影相.而影到正面剷既就只得三壘,亦由於太近既關係,200-500mm係會爆框既,我必定要用另一部上住70-200mm既機先影到,所以一睇EXIF我就知係三壘.

呢個係二壘,應該只可能影到側面,只因為佢打側剷,符碌地影到正面.為咗影剷壘,壘上多人既時候我直情放棄唔影老式三相,因為意識到打中個波先用支zoom到四,五百mm焦距既鏡去搵邊個剷壘,搵得到,對得焦來多數都已經剷完.


轉轉位,影擊球距離近咗,同埋頭先個位要影用左手既擊球手先影到樣,如果剷本壘仲可以唔駛影背面.至於影其它壘就麻麻,一壘多數唔剷,三壘太遠,而且二壘同三壘都只影到背面.剷都驚唔夠快,撲啦,可惜只影到背面.冇轉位起碼可以影到側面.


講咗咁耐,點解要剷?搞到成身泥,仲要着白褲,真係唔怕阿媽鬧咩?問題係如果對方執翻個波掟翻壘接到既話就會被out.為咗爭取時間既做法.呢張相就睇到呢個關係,波未接到已經到壘,成功.


呢次就遲咗喇,已經接到波準備掟翻俾投手.

沒有留言:

張貼留言