2017年10月11日 星期三

台北宜蘭攝影之旅

捱咗兩個血拚之旅,同老婆傾掂數整個純玩團,淨係影相同食.原來去台北有一件事好重要,就係一落機就要9秒9跑去過關,我地冇咁做,結果係打晒蛇餅,用咗超過一個鐘頭先過到關,奇怪既係行李帶仲未見自己件行李,原來因為等太耐,行李帶行季已經多到不能負荷,侷住被放埋一邊.


去得酒店搞check in,食個車站壽司已經三點幾,原來車站好多食店,基本上可以講乜都有.唔係要好刁鑽既淨係來呢度都得.睇翻日落時間居然係5:45.原本計劃咗三個行程變咗直接去最尾嗰個.雙溪公園呢度既大王蓮真係好壯觀,為咗要拍出翠綠既蓮葉,我買咗我平時唔多用既CPL.


之後夜晚先係主菜,好多公園夜晚都係求其有啲路燈就算,呢度有幾盞幾光既燈照住個蓮池,側光咁影啲蓮葉既細節出晒來真係唔錯.


第二天一早既節目係拍攝台北橋機車海,諗住上班時間慌死唔夠早7點鐘就去到.車都好多但未到塞滿的程度,但最大問題其實係光線,太陽光只照到穚的後半段,前排車幾近全黑.雖然靠後制都或者搞得掂.不過等到啱光不是更好嗎?差不多8點陽光終於照到最前排,更好既係越來越多車,終於塞滿條大橋.走既時候經過車站入口,有個念頭閃過,爬上入口級位影街度好多車應該幾壯觀.最終驚俾人拉就作罷.


台北站買啲卥味,關東煮同麵包翻酒店做早餐就出發去礁溪,原本諗住去籣陽博物館,好彩酒店知道係休館冇白行一趟.唯有對掉明天既行程.咁其實好趕,因為我計劃既行程要就埋交通,一個南一個北,將半日行程轉日子係行唔通的,為咗節省時間同腳骨力決定包的士.第一站唔知乜嘢寺,總之佢有好出名既玉媽祖,成個係玉仲高過個人,連妹仔都係玉.


仲有頂樓既金媽祖,成個都係金,唔知係咪實心呢?


總共三層,周圍都係彿像,真係滿天神彿,除咗咁,呢度頂樓望出去可以見到廟啲雕塑加埋南方澳既海港景,形成幾特別既畫面.同台北橋一樣,太陽只係照到一半,前面的龍雕接近全黑,用閃燈全出都唔補得幾多,只好靠後制,雖然閃燈唔幫得幾多,但有光到同全黑直接推光質量還是有差的.


跟住就係趕去南方澳觀景台.呀…實際上都係要搭的士,跟本冇可能行上來,死火,呢個木做觀景台真係好化學,只要有人行就會震,對長時間曝光非常不利.睇你好唔好彩,3.2秒幾乎已是極限,我影咗好多張先揀到一兩張OK.


冇時間慢慢等天色啱喇.草草影到就算,原本對呢個景好大期望,真係有啲失望.


咁又一日,終於可以去籣陽博物館,不過之前去一去幾米廣場先,有人話未去過幾米廣場唔算去過宜蘭,直情車站出面都唔去真係好唔俾面,但事實上只係得幾個公仔,頗細規模.


籣陽博物館外形頗獨特,夜晚開咗燈加埋倒影都應該唔錯,橫掂要等天黑就入去睇吓,地方都幾細,陣間就睇完,之後就係等等等,哎呀,做乜唔開燈架,算啦,黑媽媽只好走人,做乜冇的士架?走去問吓買檳榔的店,係冇架,邊會有的士入來,全部都係電召入來,為人為到底,幫你叫一部啦,真係唔該晒佢.


又一日,原本諗住去貓空影吊車,查過網頁開車時間先去,點知…係冇開的,真係大整蛊,變咗遊車河,去翻第一日去唔到既節目,就係松山機場跑道尾影飛機升降,距離係超近,飛機就在頭上飛過之後在你身後降落,嗰吓嘈音真係乜嘢Dolby Atmos, DTS-X都要行埋一便.我用長鏡盡量想影到架飛機近地面,但硬係冇嗰種感覺.事後想起應該用廣角鏡影佢起過頭頂嗰吓就夠大包埋個地景.


影埋降落同起飛.我可以肯定有個洗頭水廣告用飛機引擎吹起model啲頭髮係假.起飛嗰吓風壓連企都企唔穏.我老婆笑我地成班傻佬咁都玩一餐,唉,呢啲男人既浪漫你唔明架喇.至於起飛其實係影唔到既,一來發機要滑行好遠先離地,鏡頭唔夠長,二來飛機噴出來既熱氣會搞到矇晒.


晚上安排咗去影星光橋,我見人地個角度好靚的,可以從高處影到橋加埋地上的路,但係我搵咗好耐都搵唔到個位,最後只好從地面影,真係普通過普通.聽日仲有乜影?梗係去血拚啦,唔係諗住真係要老婆陪我影足咁多日相呀?做吓樣都要啦 :P

沒有留言:

張貼留言