2017年10月6日 星期五

大澳影貓

聽人講大澳好多貓,勾起咗我整翻次土炮野生動物拍攝之旅 :P


有啲唔多對路,又話大澳好多貓,但一路上我一隻都見唔到.哎呀,終於在一條卷見到有一隻,不過好鬼遠,我得支135mm,因為聽人講可以好近影,用wide鏡都得.影咗一兩張之後諗住行埋啲,點知貓貓好驚人,閃咗 @@


死啦,唔通咁就玩完,行行吓見到間屋好多貓裝飾,埋去睇睇,有隻貓瞓緊吊床好嘆.佢唔係好理我任影,不過吊床包實晒唔係好識影添.


算啦,都影咗兩隻,走翻出碼頭條路竟然同時見到兩隻,仲完全唔驚人,啲人係咁搵手機影佢佢都懶理,你係咪想影呀,咪扮嘢啦,影咪影囉.


呢隻有小小怕醜,走埋一二面,唔緊要,隔住欄杆影仲有家貓feel.


竟然撞翻頭先隻怕醜貓,今次大街大卷佢又完全唔驚我喎,仲擺埋post俾我影,真係俾佢激死.


初初一味掛住淺景深呀,淺景深呀,係咁開盡F1.8影,實際上係淺得滯,有啲特寫連貓貓個樣都唔夠景深.後尾都要縮翻到F3.5至F4先正常啲,雖然貓身都係矇,但再收光圈應該背景會好雜.兩頭唔到岸.呢次真係好運,我走之前就撞到有貓,否則又係大澳白果之旅 :P

沒有留言:

張貼留言