2018年5月5日 星期六

蛻變了的福岡

睇翻啲舊相,原來上一次去福岡已經係十年前.究竟依家有冇大變化呢?之前搵到既好嘢食執咗未呢?


為咗避開復活節旺季,無奈錯過了花期,花都唔係冇既,有啲仲好密添,不過就單丁幾棵咁囉,成大片就冇喇.去舞鶴公園問人邊度睇夜櫻啦,冇喇,不過有燈光秀.都好啦,好彩都仲有啲,所謂燈光秀其實只係有唔同既燈着吓熄吓咁.都好幫我照光啲櫻花.


由於住大壕公園附近,第二朝又走去睇吓,都係疏疏落落,算數,放棄再去搵櫻花睇.


第二站去門司港,諗住上展望台影翻個夜景點都唔會食白果呱?車站旁邊就係火車博物館,真火車頭其實架架差唔多,反而有驚喜係室內展館有個全福岡鐡道模型好靚.可惜好難影到夠景深,如果俾用腳架就好喇.


時間尚早,走去影吓例景香蕉人,哎呀,好後悔冇帶支500mm來呀,海上好多海鷗飛來飛去,飛得又慢又近,黃昏時間光又靚,用135mm加1.4增距再開埋APS-C模式都係好細粒,好失落.


來到十拿九穏既觀景台夜景,只要唔落雨就一定有景,玻璃反光我最多用風褸擋住,但………邊個負責抺窗架?啲水漬一點點,日景都唔係好覺,夜晚街外燈光一照,慘慘慘,一點點現晒,應該事後都搞唔掂.點算?開大光圈囉.開到F4都仲係一點點,最後搞到開盡F2.8,其實都有小小,亦都睇到支鏡開盡光圈邊位唔多掂,冇計喇,勉強完成咗佢.


今天來一個叫做海之中道既綜合遊樂地方,睇介紹有動物區,水族館區,仲有兒童遊樂區,觀海區,好似乜都有咁.裏面原來好大,一入園就係租單車舖,唔租車跟本冇可能去到要去既地方.園內處處花草都幾清新,假裝影花其實影吓日本女仔先.


動物之森有好多細細個圈養區,135mm加1.4x再開APS-C模式都勉強夠影,好小見小松鼠,仲係幾隻做同一動作添,之後繞晒成個園區咁滯都搵唔到水族館,花海都冇去到,兒童區又頗細規模,搞來搞去似乎只係入來踏單車同食拉麵 @@


福岡都有大佛,坐幾個站就到,四周見到啲綠色既五指楓葉.秋天來應該幾靚.


最後講吓食嘢,十年前好抵食既蟹通價錢已經同蟹道樂睇齊,食完好肉赤,壽司亭已經變咗其他店,不過誤打誤撞去咗中洲區既梨花園食燒肉.出奇正,和牛雖然貴,但好多時只係食到成口油,牛肉味係唔夠美國安格斯咁濃,呢度唔知係咪醃得好,我地點咗每人5900丹既套餐(中洲店限定)居然好有牛肉味,配合埋剛好既油脂,真係極正.

沒有留言:

張貼留言