2018年5月16日 星期三

粉嶺女子高球賽

朋友話粉嶺高球場有比賽開放公眾參觀,都好喎,去睇吓有錢人地方,而且唔駛着有領衫同可以着牛仔褲.


個場真係好靚,絶對唔輸滘西洲.因為有事趕唔切開場,我去到既時候朋友已經去到第七個洞,行餐死先會合到佢地,其實第一個洞仲有人打緊,做乜佢地唔等埋我?全因佢地目的係來棒場,香港的奧運代表,相同目的既人都唔小,成堆人好似明星粉絲咁跟住呢一組.

另一個目的就係來影吓靚女,對於揮桿打波的畫面由於難度太高,朋友間冇乜興趣,唔郁既就啱晒.企位都好自由,只係打波嗰吓會有人示意唔好出聲,唔好走來走去影響運動員.好彩相機快門聲可以接受.


粉絲朋友係咁跟住偶像,問題來喇,我地攞住咁多架生唔夠運動員行得快,次次去到都已經打完咁滯.我只好襯經過見到其他組比賽順便影吓.呢啲畫面其實唔難影,對定焦試多幾次自然知幾時按快門.


咁搞法唔係好掂,變咗淨係影靚女,去到一個可以影到正面開波既地方,就提議不如駐守呢度啦,影咗咁多偶像都夠啦,影吓其他靚女嘛,好彩佢地又冇問題,當日有位攝影朋友用我見到流晒口水既300mm F2.8, 呢個位我用200mm多一點已經滿框,但佢企得仲前過我,再聽埋快門聲,佢總是在揮捍之後先按快門的.就知道佢係要拍嗰種半身好型既揮捍後照片,即係高球用品店門口嗰種.即係呢張咁,但佢係半身.


定點等清閒好多,一組開完波差唔多要等10分鐘先有另外一隊到.即係每10分鐘有三次機會,咁當然影吓靚女都得既.


多次嘗試後,終於拍到波在半空的畫面.而且影到運動員側面,唔同之前既只影到頭頂,幸好廣告牌唔係太近,否則同白波黐晒底咁就得個桔喇.

沒有留言:

張貼留言