2018年5月27日 星期日

炎夏松仔園

呢排真係熱到黐線,跟據我既認知,越熱應該越多蛇蟲鼠蟻出沒,講係咁講,但咁熱去影蟲真係會死人,結果係搵晚去夜攝.

夜攝雖然冇太陽但就帶多好多嘢,比朝早多一支閃燈(即係兩支),多一組引閃,多支腳架當燈架,多個環型補光燈用作照明,同大量後備AA電,非常論盡,行快啲都唔得.唔知係咪物極必反,好似乜蟲都冇咁,往年大爆發既竹節蟲一隻都冇,只有草蜢,草蜢同草蜢,連厠所都靜英英,但瞓覺的菜粉倒見到幾隻.不過我已經影過啦,靈機一觸,未影過爆頭,趕緊接個2X影到盡大,但景深唔係好包到成隻眼,退而求其次,影到1.4:1就算,都算好大啦.


夜攝唔掂咁去多次早攝啦,真係熱到死,不過有正嘢,呢隻嘢我估都應該見過好多次,但背景咁乾淨就好小見,通常都係喺地面啲亂葉度,戰戰競競咁影咗一堆,佢突然整咗個下巴出來,梗係狂影啦,啲人見我影佢地又影埋一份,大家都好有禮貌,用電話既自覺唔走埋來,你話如果撞到嗰位用24-70mm既師就真係慘情.


至於蝴蝶嘛,都係冇乜,可能太曬驚曬傷,不過撞撞吓又俾我見到隻都幾小見既白弄,可惜位就頗衰而且佢郁來郁去,又開翼又合翼搞來搞去都唔係好影到.終於定小小就係正光位,佢又白搞到好黑底,冇計又唔敢郁佢只好事後搞.但實在太黑點搞都係麻麻地.


諗住走啦,點知又見到隻網絲,不過佢一係扒地,一係就走埋啲雜草度,搞來搞去只係得上葉既叫做比較好,但都唔平得晒,變咗一半矇咗.成日就係得咁多喇,睇來太熱都係唔適合出來影蝶.

沒有留言:

張貼留言