2019年3月10日 星期日

求人不如求己

依家度度搞夜景人像都一定跟埋LED燈照明,好處係唔駛識用閃燈,啱晒自然光派,可是為咗照顧大眾口味,一般都較到好光,有啲人好鐘意,用低iso都可以有較快快門速度,尤其用變焦鏡既,可能最大光圈得F2.8,甚至F4我都見過.問題來喇,夜景背景跟本冇咁光,結果就搞到背景黑媽媽,再加曝光個人又爆晒.閃燈既話你跟自己口味較到幾光都唔關我事,但連續光就侷住大家一條船.


早排去咗個新影會搞既活動,雖然貴小小,但主持人自己唔影,只負責攞LED燈,實在太好,之前嗰個會實在太離譜,主持人仲影得多過我地.佢仲問我地支燈既光度啱唔啱,我立即話太光,結果佢由50%輸出改到47%.實際上我心水係減一半,即係25%,冇可能啦,其他人實唔肯過我,結果就係咁,背景好暗.
 
 
以夜景人像來講,如果係旅行相既標準都OK既,但差咗啲力感.唔爭在大工程啲用軟件搞搞個背景佢,Photoshop其實好聰明,只要將陰影推高暗位就會光咗,我見有啲網站都係咁樣教人.問題又來喇,model身上都有深色位置,會被認定係陰影位,結果搞到個對比度好低,加翻對比背景又會暗翻,最後效果硬係好唔自然,一係唔搞,一係搞好啲,推光一級再出多張相玩合成,可以睇到model爆晒光.
 
 
之後就係好似搞風景相咁兩張疊埋再用畫筆抹走唔要既部份,你可能會覺得個人邊界岩岩殘殘點抹呀?當然冇一般整個漸變都搞得掂既風景相咁易,但亦唔係想像中咁難,實際上唔駛好準,唔同大厦同天空,出小小界實際唔係咁覺.都係幾分鐘就搞掂,效果都呃得吓人啦.
 
 
小插曲,有一個位太迫人,主持人侷住行遠小小,幸好佢唔記得較翻光之燈,結果反而啱晒我,一影出來背景已經夠光,唔駛搞餐死,張張都係咁咪好囉.題外話,其實呢啲LED燈好傷眼的,閃燈都話閃一下,咁光連續係咁照住真係會盲,我見model都照到流晒眼水,唔敢直望支燈,不過為搵食冇計.

 

19 則留言:

  1. 我見以前啲人好多時用反光版

    回覆刪除
    回覆
    1. 反光板是另一個用途,為主光源減低光線反差.

      刪除
  2. 其實LED燈好多時都就得一個就唔到第二個,我就比較喜歡用閃光燈,自己顧自己,唔會影響其他人,對毛豆都好啲吖,冇咁傷眼,當然影會活動就冇得揀囉....

    回覆刪除
    回覆
    1. 絶對係用閃燈好啦,不過好多人唔識用搞到影唔到相,為咗生意都只好將就吓喇.

      刪除
  3. 閃燈加人像,都是很有學問!

    回覆刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. 我最喜歡第一張,覺得背景和模特兒的曝光度恰到好處,也較自然。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都話咗我啲口味比較騎呢,我喜歡影到夜晚好似朝早咁 :P

      刪除
    2. 哈哈😄! 一百個人一百種口味,冇話騎唔騎呢嘅!各有所好啫!

      刪除
  6. 咁有冇試過一人私影團?

    回覆刪除