2019年3月26日 星期二

九肚山攝影

呢輯相其實影咗好耐,硬係覺得食之無味,棄之可惜,春天成日都係大霧,一唔係就煙霞,去飛鵝山影雲海又好似唔係好大機會,咁呢度未去過,而且好似冇乜人去過咁就去呢度啦.網上講呢個地方既資料唔多,都幾冷門吓,所以都唔知是否難行.入口都係靠Google map斷估,結果過咗龍都係搵唔到,搞咗一陣好彩終於見到引路絲帶.原來地圖真係啱,唔怪得老婆成日話我對眼係用來裝飾.


原來都幾索氣的,行咗都幾耐先到山頂,景觀就一般啦,加上空氣又好矇吓,初初仲有啲雨,只好盡吓人事.現場得兩個位放腳架,但就得一個人企位,好彩我部機有反mon,企側邊都可以取景,否則就要盲拍.最後結果就係咁.


一場來到,另一個角度都影吓啦,靚就唔靚架喇,當行吓山.

9 則留言:

  1. 島兄一講到有相影就翻山越海、長途跋涉都唔怕辛苦....:p

    回覆刪除
  2. 今次真係當行山, 我影到好朦都執唔掂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰日天氣又真係太差既,Google又唔知搞乜鬼,無端端要我輸入新身份 @@

      刪除
    2. 無左G+, 要轉返BLOGGER,所以無左ICON唔太習慣! 又要在BLOGGER入面設定取回之前頭相!

      刪除
    3. 我都無左頭像, 要重新上載過相, 就有番啦, 煩死呀!

      刪除
    4. 搞掂咗去翻之前冇頭像,希望唔好再有問題.

      刪除