2019年3月15日 星期五

影得一張相

滿天煙霞又冇乜室內活動,就近去鳳園行下,呢排四弄風頭好勁,搞到好多人.坦白講,除非靚位停定定排隊續個輪,否則爭位下都好難影得好.結果綠弄真係出,成堆人莫講話影,連擠埋去都好難,搞搞下又真係肯停喎,不過葉底位置又極刁鑽,要單腳影咁滯,落埋閃燈搞到眼有大光斑又唔啱焦平,結果都係去垃圾桶.


行來行去都冇嘢影,無意中見到佢,影咗兩張得一忽既相之後佢突然擺出呢個pose,影咁耐蜥蝪都未試過可以影晒成條尾,個位都幾暗,最弊佢喺路中心,人來人往,影咗幾張已經有位師姐埋來睇我影乜,好嘢大家分享,輪住影吓,點知佢朋友見到佢開心得滯,大步走埋來同佢say hi,即係嚇到隻嘢跌咗落下面.唔好意思都冇得影喇.睇翻啲相,冇張sharp,最勉強得一張,夾硬加sharp佢啦,影咗成日就係得一張喇.

20 則留言:

  1. 好野,真的多人想影,但動物真係有少少郁動就嚇走晒.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時都唔難過得咁多,命運的安排 :P

      刪除
  2. 只要有一張滿意都是好收獲,你今天遇上好毛豆,蜥蝪就是你的最佳拍檔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁都係,好過一張都冇,或者一大堆冇張好 :P

      刪除
  3. 回覆
    1. 是的,尤其影微距,人多實嚇走目標.

      刪除
  4. 哈哈, 人D個個影到乜弄乜弄, 你就影唔到? 有一張相, 不用白果哈哈!
    影到成條尾巴都几得意! 不過鳳園環境唔下雨都係好暗, 好難影到靚相。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好怕多人要爭,所以好難影到.鳳園一個個位啦,有啲位都夠光既.

      刪除
  5. 回覆
    1. 確係唔多蝴蝶,有都太普通所以等於冇 :P

      刪除
  6. 其實我好明白好嘢大家分享,但我又怕人多搞到大家都冇得影,所以我寧願影唔係最好嘅嘢囉....:p

    回覆刪除
  7. 因為你要求高啫!
    如果喺我、唔理咁多、影咗就貼番幾幅出來!😄😄

    回覆刪除