2019年3月19日 星期二

又去C3動漫展

停咗一輪冇去,因為佢冇咁多cosplayer影,但睇翻動漫嗰啲,其實背景都係花到七彩,實際都係冇乜用,所以今次專誠去影吓公仔,貪佢冇咁多人.


都多人,但起碼唔駛排一個鐘隊入場,一入去就見到好大座SD高達三國志,好艱難等到冇人阻先影,但背景實在太亂,都唔知影咗乜,反而龍珠個門面條龍幾靚,都要等好耐先等到冇人阻.

跟住入埋去睇,上次影唔到條龍今次都係影唔到,點收光圈都係得小小清,睇來要出腳架疊相先掂,呢個龜波氣功對龜波氣功場景幾華麗,可惜背景太細,露晒底,但唔要又好嘥,只可用我既欄技術慢慢補補佢.


悟空配火焰背景都幾有氣勢,現場豐富好多,為咗唔穿崩,只選一忽,吸取之前經驗,一定要唔穿崩張相先耐看,否則索性唔影算數,影完都未得架,仲要翻去抺走啲透明支架.


剛才門口三個巨型既太亂,呢度小模型反而仲好,有埋背景,係中間嗰隻俾三把劍遮咗啲光有小小美中不足.


影完啲陽剛味咁重既,係時候影吓女仔公仔,呢對啱啱好,合晒比例,背景又乾淨,係頂光呢樣比較差,但夠光猛,縮到F11都夠快門速度手持.


原本都冇諗住影cosplayer,咁啱大會有得俾人影就又影吓,趕唔切裝閃燈,夾硬照影啦,居然有一張撞到人地既閃,輸出又啱啱好,其他嗰啲剷晒佢,好彩決定唔裝埋燈先影,想裝燈再影已經話bye bye,之後另一個位有得影,但就要Like page睇廣告,仲要排隊,都係咪搞.


咦,又有得影,好多人,迫唔到埋中間影,只好側側地夾硬影,唔甘心下場又影過,今次冇咁多人去到中間位喇,不過可能model驚閃親對眼,工作人員宣報唔準用閃燈,變咗大背光得來前面又唔多夠光,好核突,放棄,用翻之前側側地嗰啲搞搞佢又OK喎.


至於唔係大會既就超難影,背景勁雜之餘一定個個鬥wide,呢張都唔例外,影完前面,左面都有人,右面有背包,就咗好耐就到冇遮住cosplayer先影,翻去再P走晒佢地.

14 則留言:

  1. 老實講, 我中意睇公仔多過cosplayer,哈哈~
    女仔公仔超靚, 龜波氣功好型,突然覺得你係大細佬呵呵~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都一樣,啲cosplayer都唔夠華麗,求其戴個假髮就算,影公仔都有技術架,點樣在唔夠光下影到夠景深,背景靚都係考慮,同影蝴蝶差唔多.

      刪除
  2. 近來我都 miss 咗好多野影......^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實一定冇辦法影得晒既,自然會有新嘢影 ;-)

      刪除
  3. 龍珠系列好正,好有氣勢,尤其是個條龍!

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係啲人越來越勁,已經失控到唔知點表達佢勁好 :P

      刪除
  4. 我見好多人圍住影,好難影唔到其他拍友,
    你都好掂...咁啱可以搭到人同步一閃,
    嗰張幾正喎
    原來有動漫Cosplay出show,唔難得我工場附近咁多cosplay 囡囡出現喇( ^^)( ^^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我影到其他拍友架,只可以盡量就到佢地唔遮住個cosplayer,翻去執走佢地,就算有小小遮住要執我都搞唔掂.動漫如果冇cosplay號召力就差好遠喇 :P

      刪除