2019年4月18日 星期四

絶望泥涌

上年四月先去泥涌影日出加青苔,結果係一忽忽好似生廯咁,今年決定要補考,我其實唔係咁鐘意用呢個字眼,因為多數人既所謂補考只係做翻失敗嗰次一模一樣既嘢,所以基本上補幾多次都係會肥.


正因為咁,我要檢討吓上次點解會失敗,應該就係太遲先去啦,所以今年要由三月開始,每個水退的假日都出發監察住,除非青苔期只有三幾日,否則點都應該好過上次.三月頭去係未有,第二個星期都係得小小,第三個星期都係差唔多,睇怕可能都真係咁上下.加上天陰陰,連日出都冇.


冇錯個地係有啲青色,但人地嗰啲係好密的,連突出來既石都好似有塊草皮蓋住咁的,依家又係生廯咁.睇怕可能唔係年年都有,又或者真係得幾日撞正翻工日子,只好放棄啦,實則咁早出去都幾辛苦的,要搭頭班火車再轉亡命小巴.影完先啱啱好食早餐.......

24 則留言:

  1. 為了影靚相,不計辛苦啊!
    現無了 Google+,你要重新上載頭像相,就有樣啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝鼓勵,我個情況好怪的,唔識搞 :P

      刪除
  2. 島兄不愧為攝影發燒友,精益求精。

    回覆刪除
  3. 島兄真是專業,連影青苔都咁認真。

    回覆刪除
  4. 水鄉情調,多時沒去了。

    回覆刪除
  5. 泥涌去過,但景色好似有啲唔同

    回覆刪除
  6. 今次... 係咪又考試肥老? 要下次再補考?? 搭頭班車都仲趕到睇日出, 你算厲害la, 青苔喱樣確係要睇個天, 除左季節時間, 還要氣候天氣冷暖, 真係靠撞, 覺得就好似紅潮咁, 不一定年年大量豐收

    回覆刪除
    回覆
    1. 未有新方法掌握狀況前唔補考喇,否則我就變咗我講既嗰種人 :P

      刪除
    2. 幾時補考不重要, 玩得開心同有靚相就是對 :)

      刪除
  7. 晴天的時候去泥涌影相都好靚.

    回覆刪除