2019年4月5日 星期五

俾Goggle玩死

要對大家講聲唔好意思,上次冇咗頭像冇咗名以為衰事已告一段落,沒有最衰,只有更衰,依家連留言都唔得,明明登入咗入到文章又要登入,登入又出翻來,我已經變咗個外人,如果搞唔掂恐怕就要從此告別大家,放棄寫Blog習慣喇.

34 則留言:

  1. 慢慢來啦,唔好放棄呀!

    回覆刪除
  2. 應該難唔到你喔, 不過唔好放棄呀! 已經少左好多人了,唉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 成功咗,新增了一個戶口,雖然個新戶口都係睇唔到呢到,但用舊戶口登入又OK喎,唔理用住先.

      刪除
  3. 我也有此問題,一直要從頭登入才能留言或回覆留言。頭像唔見咗,又要再硏究如何上載頭像。

    回覆刪除
  4. 我仲激氣,我一向用開英文名,無 La La 叫我再次登入,之後就變咗中文名。

    回覆刪除
  5. 希望快啲可解決問題.....

    回覆刪除
  6. 😣而家係咪正常番呀?

    回覆刪除
  7. 加油, 估... 都是設定問題, 要花時間努力找...

    回覆刪除
  8. G+執咗,有啲混亂,無咗頭像、名字都無埋,高人指點後,要再設定,我都搞咗一輪,先掂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩我一直都無將 G+ 連動 blogger , 唔係就要搞一大輪 , 算是逃過一却

      刪除
    2. Goggle最唔好就係成日主將一個戶口,全部通行,搞到啲嘢撞晒.

      刪除
  9. 喺Blogger用户設定....用一般設定.....使用者個人檔案....Blogger...編輯...入面更改,可以加番頭像

    回覆刪除
  10. 你成功左喎,不過你幾時加番個頭像?

    回覆刪除
  11. PandaJoice:
    我都面臨同樣問題... 但未知點落手

    回覆刪除
  12. 我果卜無端端話要審視留言,都唔知咩回事,莫名其妙!

    回覆刪除