2019年5月12日 星期日

羽毛球攝影

之前影過一次,都幾難,由於啲場擺得好密,侷住場邊用短鏡影,運動員變速又快,對相機的對焦性能好大考驗.


換咗全片幅之後對焦性能好得多,命中率大增,我比較喜歡影雙打,背景可以多一個人,呢張用85mm影,差唔多爆框,我唔係好鐘意用50mm,對焦點得翻中間嗰啲.


見到觀眾席雖然收起咗啲位,但中間可以爬上去從高角度影,搏矇走上去影咗一輪,好在又冇人理我,高角度可以影到運動員正面又唔會俾網阻住.


除咗速度快之外,羽毛球最大鑊係好容易唔見咗個波.個場咁淺色,好易就黐底,如果個波速度快更加會變咗一堆白色物體.有時真係好似玩眼力遊戲咁.


真係連個波落點都要計埋,啱啱藍底就最好.


夠時間走喇,單打都殺,運動員姿勢都唔錯.係個波飛得比較遠.

28 則留言:

  1. 你好犀利, 手快眼又快, 可以追住個球員高速運動, 比我就笨手笨腳, 每每在精彩一刻球員就總是逃離了我的鏡頭 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 影呢啲都係功多藝熟,要習慣差唔多有動作就早小小影,見到先影多數就影唔切 :P

      刪除
  2. 仲之動既野好難影!唉,星期六相機鏡頭壞左,真係好煩,宜家唔知買過鏡頭好定換機好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你是甚麽相機及鏡頭?或者我可以俾啲意見.

      刪除
    2. SONY的5100,配的係TAMRON的鏡頭,我唔想攞太重機,又想可近遠都影到,所以之前係配呢個鏡.宜家可能想換機,因為本身可能機既鏡頭都好髒,如攞去俾人搞都要收錢,已過了保養.

      刪除
    3. 5100在可換鏡相機來講都已經好細部.又要近遠都得又要輕其實冇乜得揀,必定要放棄光圈同一定影像質素.如果可以放棄遠就可以考慮定焦鏡頭,會輕過一支過,畫質好同大光圈.

      刪除
    4. 之前有睇過D機,SONY有部RX10III,但我都嫌佢機身太大部,同埋好似畫質都普通,唉,好煩,到宜家都唔知買咩!

      刪除
    5. 如果連RX10III都嫌大部咁不如放棄影600mm咁遠,可以諗吓Sony RX100VI,都可以zoom到200mm,一般都夠用,呢類機得1吋感光完件,畫質無可避免要有啲妥協.如果係我,會直情放棄埋200mm換取更大光圈既RX100VA.大光圈可以在低光環境下使用較低ISO,彌補呢類機既弱光拍攝能力.事實上整部可換鏡APS-C無反但又配支細光圈天涯鏡,最終唔好得過一吋機好多.

      刪除
    6. 多謝你意見,我考慮下.

      刪除
  3. 睇到運動的投入,也是你投入拍攝的表現。

    回覆刪除
  4. 真係唔易影架,又要影運動員,又要個球入鏡﹝在運動員附近﹞,仲要捕捉到個羽毛球背景係深色啲,島兄真係運動攝影專家。

    回覆刪除
  5. 又係喎,如果影唔到波,感覺咪會怪怪地!
    咁你會唔會影耍太極,或廣場舞之類呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 影唔到個波嗰啲已經被我剷走咗,太極影過呀,廣場舞就冇試過.

      刪除
  6. 我估你都好叻打羽毛球.

    回覆刪除