2019年5月1日 星期三

中國舞擺拍

就咁無無謂謂model擺拍已經冇乜新意.見有人搞影跳舞,動態拍攝,就去玩吓.


其實我影開運動,已經慣咗最惡劣既情況下影動態,依家先企定定,對好晒焦,數123再跳起,又係室外跟本零難度,不過都影咗好多張,揀啲跳得比較高及動作好啲既.


跟住轉個地方做差唔多既動作,只係背景唔同咗,其實model都幾攰吓,不停係咁跳.


跳咗咁多,靜態一點休息吓,安排model去對面橋我地用長鏡影,同場有另一班攝影班真係一啲都唔怕唔好意思,係咁狂影,為咗唔益佢地唯有暫停,等佢地走咗先再影過,我最長得135mm,結果要開APS-C模式.連靜態都要係壓腿,真係辛苦錢.


之後到玩水袖,其實我係因為呢個先參加的,對袖fing到咁長幾過癮.晧蘭傳都冇玩到咁勁.不過就侷住要用直度影.今次好好彩雖然都仲係好多人用wide鏡,好在佢地鐘意低炒(因為會影到地平線低咗),個個蹲低晒,叫做仲有機會用到85mm影,影到小小頭嗰啲就事後P走佢.


搞咗好耐之後model問我地仲有乜嘢想影,我就話你頭先嗰吓跳高再加兩袖向橫伸我影唔到(就係俾wide鏡黨阻住),佢話呢度路窄唔夠位,咁我地就出外面影,其實我都唔知做乜要搵個又窄又暗既地方影,出面夠光不過model就側側肩冇跳起只係伸長兩袖,理由係地方唔平驚扭親,呢個時候要識做唔好去搵平地,跳咗咁耐都攰啦,有時啲嘢唔一定要百分百滿足既,效果都幾好吖.


做埋個左右開弓就收工.事後講起原來對水袖只係廿蚊,我寧願加埋落套中國舞衫度會好啲啦,又係嗰句,凡事都唔係一定要完滿既.

22 則留言:

  1. 呢個模特兒動作唔錯喎。

    回覆刪除
  2. 我經常都話,毛豆唔易做架....:p

    回覆刪除
  3. 擺拍的毛豆長袖善舞,動作優雅,島兄把握長袖飛揚瞬間攝下,技術高超,兩兩皆美。

    回覆刪除
  4. 玩水袖確係吸引好多, 紅黑配好靚,上面那二張看上去有些假哈。
    毛豆真係几辛苦, 又跳又FING又壓腿, 佩服!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,係咁跳難免有啲假,玩水袖我覺得啲衫求其咗啲,應該好似皓蘭傳咁中國舞衫配水袖就好啲囉 :P

      刪除
  5. 傳統衣服加水袖靚啲 現時模特兒都要想新花招,搵食艱難。

    回覆刪除
    回覆
    1. 個個人都一樣,依家做嘢都成日要講創新,提出意見,淨係做會被視為冗員 :P

      刪除
  6. 跳舞動態優美,高速快門拍跳舞動作,要大光圈曝光,你支135mm, f1.8

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗橋對面,其他地方135mm用唔到,太多wide鏡黨,最盡只用到85mm.

      刪除
  7. 島Sir攝影技術無得彈,水袖舞者舞得妙!

    回覆刪除