2019年5月22日 星期三

最後的獨木舟水球

兩年前三叔體育節仲係可以自由去池面影相,我記得我當時諗住喺觀眾席影,但池面原來有其他人見到我,就叫埋我落去,今年又打算係咁,不過去到係冇人,唔理咁多,夾硬落去影….

 
好似都冇乜人阻我,於是就開晒凳仔,單腳,攞支328出來影,嘩,好似爆得滯,換翻135都夠, 光圈又大啲, 最多裁小小,近龍門呢邊都幾乎爆,啱啱好仲見到射波個人同入咗網既波.
 
 
影吓啲人傳波,其實觀眾度有328都夠長,但就影頭頂同埋大背光.
 
 
終於,先生你係邊位?葉問上身,我只係…….一個香港人.咁都得?好啦你照影,小心啲唔好阻到人發生危險.諗住傳波,我擋.

 
過冇耐頭先個人又行埋來,先生,不如咁啦,我地橫掂冇人影相,你影完可唔可以俾啲相我地?我如果話唔得應該就要走,結果無啦啦變咗大會攝影,135影近龍門同池中間啱啱好,但池邊同另一邊龍門就太細粒,加咗單腳既328好難對位換鏡,為咗增加機動性,最後我決定手持.影一陣其實都頂得順既,好在初級組都係十零零戰術,全軍龜縮由得你慢慢攻,極小出現中場爭奪,絶對夠時間換鏡.


其實唔換鏡,用晒135都得既,我翻去發覺大部份相都係135影,因為十零零既關係,用328好多時係影後.只係偶爾傳波失誤先影到爭波場面.平時就係咁前進架喇,掟前啲個波又執翻,夠膽死完全冇人攔截的.


另一樣影得最多就係開波爭波嗰吓,大家速度差唔多既話,好易就影到佢地炒埋一堆.事後嗰個人收咗啲相都幾滿意,仲提我遲兩個星期係高級組,我諗我好似今次咁去影又交相都應該冇問題既,不過短期內連影兩次又似乎有啲悶,又唔想佢每次都搵我免費影,就決定冇再問佢,睇來以後都冇機會再影喇.


 

16 則留言:

  1. 哈哈!做咗御准攝影師添,有冇派咭片呀?佢地實滿意啦....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇咭片呀,不過俾佢炒咗牌,可能驚我走數 :P

      刪除
  2. 哈哈 無la la 做左大會攝影c , 不過潛規則, 好多時都係免費影相免費派相, 重要ge係你d相掂人地至會厚住臉皮問你攞相, 掂!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁都合理既,各取所需,不過佢問我攞相時其實唔知我啲相影成點,只係攞咗至算 :P

      刪除
  3. 回覆
    1. 水上活動有水花間接會覺得好激烈.

      刪除
  4. 我都好耐無影過運動比賽,請問邊到知到咁多資訊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以睇Sport soho網頁
      https://www.sportsoho.com/pg/match
      最近係Samsung體育節所以好多活動
      http://fos.hkolympic.org/zh/%e7%af%80%e7%9b%ae%e8%a1%a8/%e6%b4%bb%e5%8b%95%e6%9c%88%e6%9b%86%e8%a1%a8/
      亦可以睇各大總會網頁,例如體育舞蹈總會,一般不是在伊館的比賽都可以去影.
      http://www.dancesport.org.hk/
      仲有單車聯會,不收費的賽事一般都可以影
      http://www.cycling.org.hk/page.aspx?corpname=hkca&i=688
      仲有好多不能盡錄,有啲俾影,有啲唔俾影,自己慢慢搵吓.

      刪除
  5. 我都大鄉里,第一次見識獨木舟水球,謝謝分享。

    回覆刪除
  6. 你應該落場打一陣selfie一番俾大家欣賞好喎.

    回覆刪除